Viimased detailid kuhu carbon dekaal veel lisamata olid küljepeeglid ja kapott. Tahtsin proovida tervele kapotile ühes tükis carbon dekaali panna. Kapott ise on pigem keerulisema kujuga ning tegelikult ma juba teadsin, et see ei ole võimalik. Vähemalt minu oskuste juures. Aga kuna kogemust on vähe, tahtsin näha, kui palju on võimalik Tamiya dekaali venitada ja töödelda. Sain täitsa okeilt isegi peale, kuid mõned kortsud häirisid ja ma teadsin, et näiteks kolmes osas suudaksin dekaali ilusamini panna. Eeldasin, et dekaali maha võtta on lihtne, aga võta näpust... leotasin dekaalivedelikuga üsna kaua ning üritasin mis ma üritasin, kapotti rikkumata maha ei saanudki

Põhimõtteliselt dekaali side värvipinnaga oli tugevam kui värvi ja krundi side plastikuga. Ega siis midagi, uuesti lihvida, kruntida, lihvida ja värvida.
Ja juba kogetud, et dekaalitööd mida kardan, sujuvad paremini kui oodata oskaks ja tööd mida pean lihtsaks, lähevad untsu. Peegleid kartsin väga. Isegi lükkasin seda tööd pidevalt edasi. Lõpuks polnud midagi muud väga enam teha. Dekaali panin peale kahes osas ja sujus oodatust paremini. Eks carboni mustri kokkujooks ei suju, kuid tihti ei suju see ka päris autodel keerukamate detailidega. Pildil peeglid veel lakkimata, mis ka ühtlustab kogu tulemust.
Peeglid sellised
Suurema kleebise sabloon
Kokku tulid sellised sabloonid
Nii pisikeste detailidega tööd tehes on kõige keerulisem neid paigal ja sobivas asendis hoida
Valmis tulemus (lakki veel pole)
