Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 15. 03. 2024 13:24
- Elukoht: Harjumaa
Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
Teine ehitus mis pooleli ja üsna algusjärgus. Hästi Nissani keskne on mul kogu nokitsemine praegu. Kuigi see konkreetne pole kindlasti mu lemmik R34'dest, siis ette võtsin ma sellepärast, et Aoshimat pole veel ehitanud. Miks üldse siis ostsin? Oleks võinud ju mida iganes osta... Ja tegelikult oli üks teine kit juba peaaegu algust saanud. Nägin ühes Soome mudelipoes Aoshima Mines'i R34 otsides Aoshima Top Secreti mudelit. Too Minesi versioon on mu lemmik. Kuna ma teadsin, et mõlemad mainitud Aoshima kitid on hetkel üsna haruldased, saatsin lingi ühele tuttavale automudelite nokitsejale. Kuna ta vist suudab haigust ohjes hoida, siis ta kohe seda tellida ei soovinud, kuigi mainis, et lahe mudel tõesti. Jõudsin ühe päeva umbes higistada kui osutkorvi panin ja endale koju lasin saata
Kit on üsna detailne. Välja arvatud põhi, mis on väga detailivaene ja võrreldav Fujimiga.
Esimesed detailid kruntimiseks ettevalmistatud.
Istmetele tegin seljatugedesse vööaugud.
Kuigi kiitsin kiti detailsust, siis tegelikult on kit üsna kaugel tõelisest autost. Päris Fusion RR on umbes 700 hobuseline rinkapill mis sõitis Tsukubal alla minutilise aja. Kitis olevad pidurid on nii väiksed, et isegi stock R34 GT-R pole nii väikseid pidureid. Päris autol pole tagaistmeid sees ning on täis turvapuur. Kitis on tagaistmed ja puur puudub. Päris autol on armatuuril lisakellasid, nuppe jne. Kitis on stock armatuur. Päris autol on ees kaks Recaro sportistet, kitis on üks Recaro iste ja kaks stock istet. Nokitsemist jagub... Üritan siiski võimalikult originaalilähedaseks teha.
Kit on üsna detailne. Välja arvatud põhi, mis on väga detailivaene ja võrreldav Fujimiga.
Esimesed detailid kruntimiseks ettevalmistatud.
Istmetele tegin seljatugedesse vööaugud.
Kuigi kiitsin kiti detailsust, siis tegelikult on kit üsna kaugel tõelisest autost. Päris Fusion RR on umbes 700 hobuseline rinkapill mis sõitis Tsukubal alla minutilise aja. Kitis olevad pidurid on nii väiksed, et isegi stock R34 GT-R pole nii väikseid pidureid. Päris autol pole tagaistmeid sees ning on täis turvapuur. Kitis on tagaistmed ja puur puudub. Päris autol on armatuuril lisakellasid, nuppe jne. Kitis on stock armatuur. Päris autol on ees kaks Recaro sportistet, kitis on üks Recaro iste ja kaks stock istet. Nokitsemist jagub... Üritan siiski võimalikult originaalilähedaseks teha.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 15. 03. 2024 13:24
- Elukoht: Harjumaa
Re: Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
Vahepeal midagi visuaalselt väga juhtunud ei ole.
Küll aga tegin esi- ja tagastangele tõmbekonksu augud ning tõmbekonksu, mis mudelil puudu olid ning päris autol olemas on.
Kapotil on olemas pisikesed läbivad avad, aga mingil põhjusel suur õhuava on kinnine Tegin ka selle lahti.
Küll aga tegin esi- ja tagastangele tõmbekonksu augud ning tõmbekonksu, mis mudelil puudu olid ning päris autol olemas on.
Kapotil on olemas pisikesed läbivad avad, aga mingil põhjusel suur õhuava on kinnine Tegin ka selle lahti.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 15. 03. 2024 13:24
- Elukoht: Harjumaa
Re: Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
Teen ka väikse update, kuigi palju pole jõudnud teha.
Ei tea, kas Aoshima kvaliteet... Muidu ma stangesid ei taha enne värvimist külge liimida, kuid tänu sellele, et nii esi kui ka tagumise stange servad välja vaatavad, ei julgenud ma neid peale värvimist liimida. Hea võimalus ka proovida, kuidas jääb tulemus selliselt, nagu üsna paljud teevad - liimivad kõik kereosad külge ja siis värvivad. Ise olen skeptiline selles osas. Kaovad ju paneelivahed...
Teibiga tõmbasin servad surve alla ja lisasin plastikust veel lisapunkte, kuhu rohkem liimi saaks panna.
Kuna eelmise mudeli veljesuurusega läksin veidi alt, siis nüüd suhtun natuke tõsisemalt velje valikusse. Plaan on ehitada auto selliselt nagu ta päriselt on, seega jäävad kindlasti TE37. Küll aga tellisin netist kaks jooksu veidi suuremaid TE37. Enne velgedega tegelema ei hakka, kui saab rohkem valmis autole neid alla proovida.
Väiksemaks lihvitud küljekarbilisad on külge liimitud. Lisaks väiksemaks tegemisele lihvisin ka plastmassi õhemaks. Kõige rohkem häirib taoliste kerelisade puhul see skaalamudelitel, et võrreldes 1:1 skaalaga jäävad visuaalselt kõik lisad palju paksema materjaliga. 24 korda õhemaks detaile saada, siis ei jäägi vist materjali alles Parandasin ka küljekarbilisade istumist kere külge.
Kuna päris Top Secreti autol on puur sees, siis peab ka minu ehitatud skaalamudelil puur sees olema. Kit tuli ilma ning tänavaauto sisuga. Õnneks oli mul üks JGTC Supra kit varuosadeks kust sain puuri, mille R34 parajaks modifitseerin.
Siit on näha, et ka sisu läks sheivimisele, et meenutaks rohkem päris autot, mille koopia see on.
Ei tea, kas Aoshima kvaliteet... Muidu ma stangesid ei taha enne värvimist külge liimida, kuid tänu sellele, et nii esi kui ka tagumise stange servad välja vaatavad, ei julgenud ma neid peale värvimist liimida. Hea võimalus ka proovida, kuidas jääb tulemus selliselt, nagu üsna paljud teevad - liimivad kõik kereosad külge ja siis värvivad. Ise olen skeptiline selles osas. Kaovad ju paneelivahed...
Teibiga tõmbasin servad surve alla ja lisasin plastikust veel lisapunkte, kuhu rohkem liimi saaks panna.
Kuna eelmise mudeli veljesuurusega läksin veidi alt, siis nüüd suhtun natuke tõsisemalt velje valikusse. Plaan on ehitada auto selliselt nagu ta päriselt on, seega jäävad kindlasti TE37. Küll aga tellisin netist kaks jooksu veidi suuremaid TE37. Enne velgedega tegelema ei hakka, kui saab rohkem valmis autole neid alla proovida.
Väiksemaks lihvitud küljekarbilisad on külge liimitud. Lisaks väiksemaks tegemisele lihvisin ka plastmassi õhemaks. Kõige rohkem häirib taoliste kerelisade puhul see skaalamudelitel, et võrreldes 1:1 skaalaga jäävad visuaalselt kõik lisad palju paksema materjaliga. 24 korda õhemaks detaile saada, siis ei jäägi vist materjali alles Parandasin ka küljekarbilisade istumist kere külge.
Kuna päris Top Secreti autol on puur sees, siis peab ka minu ehitatud skaalamudelil puur sees olema. Kit tuli ilma ning tänavaauto sisuga. Õnneks oli mul üks JGTC Supra kit varuosadeks kust sain puuri, mille R34 parajaks modifitseerin.
Siit on näha, et ka sisu läks sheivimisele, et meenutaks rohkem päris autot, mille koopia see on.
-
- Postitusi: 592
- Liitunud: 30. 12. 2005 21:51
- Asukoht: tallinn, nõmme , kiwa
Re: Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
RUF kirjutas: ↑17. 09. 2024 11:46
Ei tea, kas Aoshima kvaliteet... Muidu ma stangesid ei taha enne värvimist külge liimida, kuid tänu sellele, et nii esi kui ka tagumise stange servad välja vaatavad, ei julgenud ma neid peale värvimist liimida. Hea võimalus ka proovida, kuidas jääb tulemus selliselt, nagu üsna paljud teevad - liimivad kõik kereosad külge ja siis värvivad. Ise olen skeptiline selles osas. Kaovad ju paneelivahed...
Paneelivahede pärast muretsemine on küll liiast. On ju ka päris autodel tavaliselt ikkagi kere ja põrkeraua vaheline ühendus üritatud võimalikult väikeseks viia. Kui skaalamudelitel tavaliselt joostakse kõik triibud ja sooned sama tööriistaga sama laiaks ja võõbatakse uhkelt süsimustaks, siis tegelikult vaid aimatav pragu mõnede detailide vahel mõjub tihti paremini. Liiati, et eraldi värvides kipub veel nii värv kui lakk detaili serva omakorda eraldi ümaramaks muutma. Ilmselt piisab, kui peale krunti veel noateraga kerge soon ette vedada ja natuke tumedat pesu pärast peale kanda, et viimistletud toode näeks asjalikum välja, kui detaile peale värvimist eraldi lisades.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 15. 03. 2024 13:24
- Elukoht: Harjumaa
Re: Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
Vahepeal sain valmis mootori põhjakaitse ning tagumise diffuseri (carbon ja kevlar). Vaja veel lakkida.
Vamis sain ka põhjaaluse. Nüüd saab salongi edasi teha.
Alla sai Top Secret Super Damper vedrustus
Vamis sain ka põhjaaluse. Nüüd saab salongi edasi teha.
Alla sai Top Secret Super Damper vedrustus
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 15. 03. 2024 13:24
- Elukoht: Harjumaa
Re: Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
Peale pikka juramist turvapuuriga sain vist ta enamvähem sirgeks. Nokitsesin pisividinaid igasuguste blokkide tarbeks mis armatuuri küljes käivad. Puurisin põhja sisse augud turvavööde kinnituseks. Suuremad salongidetailid sai krundi alla. Nüüd läheb põnevamaks... Kuna ka kellablokk on kõige tavalisema R34 dekaaliga, siis vist peaks ise õigema kellabloki disainima ning proovima esimest korda ise dekaalide printimist.
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 18. 05. 2023 14:31
- Elukoht: Põltsamaa
Re: Aoshima Top Secret Fusion RR Skyline BNR34 GT-R 1/24
Värvi töö on päris kena ja meeldib ehituse esitulus nagu toimuks asi päriselt