Numbriliste Moskvitšite esitulede variandid
-
- Postitusi: 592
- Liitunud: 30. 12. 2005 21:51
- Asukoht: tallinn, nõmme , kiwa
Numbriliste Moskvitšite esitulede variandid
Lausa 4 erinevat varianti?
ma teadsin ainult et kolme, kandilised, kaks ümmargust ja neli ümmargust. Milline see neljas siis on?
ma teadsin ainult et kolme, kandilised, kaks ümmargust ja neli ümmargust. Milline see neljas siis on?
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Tegelikult on isegi 5t tüüpi iluvõresid. Koopia tekstist ühes teises postituses:
Esimesel etapil (70ndatel aastatel) oli 10t tüüpi keresid, kaks tüüpi mootoreid ja 5t tüüpi iluvõresid (radiaatori katteid). Nendest kombineeritigi siis mudelid, mis vastasid reaalsetele autodele.
Täpsemalt:
Moskvitš 403
Moskvitš 412/408 täismetallkerega
Moskvitš 412/408 iluvõre ühes tükis esistangega
Moskvitš 412 IZ
Moskvitš 408/412 iluvõre lahus esistangest (järgnevalt pandi seda kõigile järgnevatele mudelitele)
Moskvitš 408/412 tagurpidi vindiga kinnituskruviga
Moskvitš 426/427
Moskvitš 433/434
Moskvitš IZ 1500 Kombi
Moskvitš pikap
Tihti, kui jutt läheb Moskvitši mudelitele, kollektsionäärid pidevalt vaidlevad, sellest, et milline iluvõre mingil Moskvitši mudelil olema peab. Tüüpiline on, et täpset vastust pole, sellepärast paljud püüdlevad selle poole, et mudel vastaks täpselt originaalile ja sellepärast panevad “ebatäpsed” detailid ühelt mudelilt teisele... Mina olen autentsuse pooldaja, see tähendab toetan tehase kokkupandud mudeleid ning võin pakkuda mingit statistikat.
Nüüd on muidugi raske öelda, aga vaevalt tehases mudelite kokkupanejatele öeldi, millised iluvõred millistele mudelitele panna. Kuid ühte võib öelda, et näha on üks tendents: enamikul juhul neljatulega iluvõresid pandi ainult Moskvitš 408 ja 434. Ma ei oska seda seletada ja ka ei tea, kas see vastab reaalsetele autodele, aga fakt vaatab n.ö. näkku. Sellise järelduse võib teha ka, kui vaadata “Zapchasteksport”i katalooge ja piisavat hulka mudeleid.
Mis puudutab teisi mudeleid, siis neil võisid iluvõred olla täiesti suvaliselt. Võin ainult lisada, et “neljatulega” iluvõre on oluliselt haruldasem kui “kahetulega” või “neljakandiliste tuledega”.
Esimesel etapil (70ndatel aastatel) oli 10t tüüpi keresid, kaks tüüpi mootoreid ja 5t tüüpi iluvõresid (radiaatori katteid). Nendest kombineeritigi siis mudelid, mis vastasid reaalsetele autodele.
Täpsemalt:
Moskvitš 403
Moskvitš 412/408 täismetallkerega
Moskvitš 412/408 iluvõre ühes tükis esistangega
Moskvitš 412 IZ
Moskvitš 408/412 iluvõre lahus esistangest (järgnevalt pandi seda kõigile järgnevatele mudelitele)
Moskvitš 408/412 tagurpidi vindiga kinnituskruviga
Moskvitš 426/427
Moskvitš 433/434
Moskvitš IZ 1500 Kombi
Moskvitš pikap
Tihti, kui jutt läheb Moskvitši mudelitele, kollektsionäärid pidevalt vaidlevad, sellest, et milline iluvõre mingil Moskvitši mudelil olema peab. Tüüpiline on, et täpset vastust pole, sellepärast paljud püüdlevad selle poole, et mudel vastaks täpselt originaalile ja sellepärast panevad “ebatäpsed” detailid ühelt mudelilt teisele... Mina olen autentsuse pooldaja, see tähendab toetan tehase kokkupandud mudeleid ning võin pakkuda mingit statistikat.
Nüüd on muidugi raske öelda, aga vaevalt tehases mudelite kokkupanejatele öeldi, millised iluvõred millistele mudelitele panna. Kuid ühte võib öelda, et näha on üks tendents: enamikul juhul neljatulega iluvõresid pandi ainult Moskvitš 408 ja 434. Ma ei oska seda seletada ja ka ei tea, kas see vastab reaalsetele autodele, aga fakt vaatab n.ö. näkku. Sellise järelduse võib teha ka, kui vaadata “Zapchasteksport”i katalooge ja piisavat hulka mudeleid.
Mis puudutab teisi mudeleid, siis neil võisid iluvõred olla täiesti suvaliselt. Võin ainult lisada, et “neljatulega” iluvõre on oluliselt haruldasem kui “kahetulega” või “neljakandiliste tuledega”.
-
- Postitusi: 467
- Liitunud: 19. 12. 2006 23:05
- Elukoht: Keila
mosse esituled
kusagilt vene foorumist leidsin mingi 1982 aasta mudelikataloogi ja lõige siis sealt, mis seletab mossede esitulede värki. iseasi kes kui palju aru saab, aga pilt peaks seletama küll...
- terenti
- Postitusi: 64
- Liitunud: 2. 03. 2007 15:33
- Asukoht: Saku
Numbriliste Moskvitšite esitulede variandid
Hoi, mehed.
Kindlasti on teie hulgas tarku, kes võiks öelda, millised on ametlikud tehase variandid mossede esitulede osas.
Mul kogus on järgmised variandid:
408-l 2 ümarat, 4 ümarat, 2 kandilist;
412-l 2 ümarat, 4 ümarat, 2 kandilist;
426-l 2 ümarat, 2 kandilist,
427-l 2 kandilist;
433-l 2 kandilist, 4 ümarat;
434-l 2 kandilist, 2 ümarat;
pikapil 2 kandilist, 2 ümarat;
kombil 2 kandilist
Kas nii ongi või kuskil on mingi kala.
P.S. Lugesin foorumist ka Marko tõlgitud Diatlenko mosse-artiklit, Seal jäid ka otsad nagu lahtiseks...
Kindlasti on teie hulgas tarku, kes võiks öelda, millised on ametlikud tehase variandid mossede esitulede osas.
Mul kogus on järgmised variandid:
408-l 2 ümarat, 4 ümarat, 2 kandilist;
412-l 2 ümarat, 4 ümarat, 2 kandilist;
426-l 2 ümarat, 2 kandilist,
427-l 2 kandilist;
433-l 2 kandilist, 4 ümarat;
434-l 2 kandilist, 2 ümarat;
pikapil 2 kandilist, 2 ümarat;
kombil 2 kandilist
Kas nii ongi või kuskil on mingi kala.
P.S. Lugesin foorumist ka Marko tõlgitud Diatlenko mosse-artiklit, Seal jäid ka otsad nagu lahtiseks...
Vanaisade kogusid rüüstav pubekas
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
- xander4
- Postitusi: 496
- Liitunud: 22. 03. 2006 16:18
- Elukoht: Raplamaa
tulede ja mootorite erinevus
Tegin hiljuti vähemalt enda jaoks avastuse , et mossede kandiliste esituledega iluvõredel ja 412 mootoritel on mõningad erinevused. Vanema tüübi iluvõrel on keskel asetsevad ribid tugevamini esil ja iluvõre ise kitsam tänu suurematele tuledele. Samas on ka tulede ümbrised tugevamini esile toodud. Vanema tüübi iluvõred olid nii punase märgiga kui ka ilma. Pildil paremal vanem versioon.
Mootoritel on ploki kuju erinev. Vanemal versioonil on õhupuhastajal olev kruvi pikliku kujuga ja puuduvad küünlajuhtmed.
Mootoritel on ploki kuju erinev. Vanemal versioonil on õhupuhastajal olev kruvi pikliku kujuga ja puuduvad küünlajuhtmed.
size doesn`t matter ...
- xander4
- Postitusi: 496
- Liitunud: 22. 03. 2006 16:18
- Elukoht: Raplamaa
...
Tony kirjutas:ma usun, et need on puhtalt vormide vanaduse nähud. Algul olid aga pärast sodi täis ja enam pole
Best
Tony
Sellele julgeks vastu vaielda. Kui võimalus siis pane kaks sellist autot kõrvuti ja märkad kindlasti ka ise neid erinevusi. Küünlajuhtmed on nähtavad just uuematel versioonidel , vanematel pole neid ühelgi ja ploki kuju on liiga erinev , et seda vormide vanaduse nähtude kraesse kirjutada. Samuti on kandiliste ilutuledega võredel palju muid väiksemaid erinevusi mida ehk pildil raske märgata ...
size doesn`t matter ...