Vaz
- Viskimees
- Postitusi: 305
- Liitunud: 13. 01. 2010 12:02
- Elukoht: Lääne-Virumaa
- Viskimees
- Postitusi: 305
- Liitunud: 13. 01. 2010 12:02
- Elukoht: Lääne-Virumaa
Re: Vaz
Eks temaga ilmselt mingi jama on.
Esiteks karp veeb.1981, 3.90.-
Teiseks mootoril üks kinnitus pole küll ära murdunud, aga on ots üles, samas ära ei tule.
Peegel on erinev tibukollasega ja ka teiste vanemate vazidega. Ise natuke heledam ka.
Kütusepaagi luugi profiili pole isegi näha.
Mõmmil on värvis natuke defekte, aga suht ilus töö kokkuvõttes. Ilmselt on ikka kombo, aga on vaeva nähtud.
Ah ja, klapikambri kaas on pealt natuke laiem, kui tibukollasel ja A17-l.
Ukselingid, teistega ühesugused.
Esiteks karp veeb.1981, 3.90.-
Teiseks mootoril üks kinnitus pole küll ära murdunud, aga on ots üles, samas ära ei tule.
Peegel on erinev tibukollasega ja ka teiste vanemate vazidega. Ise natuke heledam ka.
Kütusepaagi luugi profiili pole isegi näha.
Mõmmil on värvis natuke defekte, aga suht ilus töö kokkuvõttes. Ilmselt on ikka kombo, aga on vaeva nähtud.
Ah ja, klapikambri kaas on pealt natuke laiem, kui tibukollasel ja A17-l.
Ukselingid, teistega ühesugused.
- Viskimees
- Postitusi: 305
- Liitunud: 13. 01. 2010 12:02
- Elukoht: Lääne-Virumaa
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Vaz
Karp on vale, peaks olema 5,10rbl aga 1981a oli muidu viimane aasta, mil neid karudega tehti. Selliseid 1981a karpe on täiesti olemas, tava kujundusega. Samas miilitsa mudeli karp võib olla täiesti vabalt antud mudeliga vahetusse läinud.
Peeglite erinevus on normaalne, minu 1981a A9`l on samasugune peegel ja vanematel mudelitel teistsugused.
Samuti erinevad vanematel ja uuematel klapikambrikaaned.
See mudel peaks olema siis juba 3. pvk. kapotikinnitusega. Kas on?
Nüüd pahadest asjadest... mootorimaketi kallal on ilmselt keegi käinud. Ise need katki ei lähe.
Kapotist oled nüüd parema pildid teinud. Mudel on tundemärkide järgi juba uuem, aga Mõmmi on tal kõige vanem- ei passi päris hästi kokku.
Ei tahaks uskuda, et see vanem meesterahvas teda pimpis, ju siis ostis kuskilt juba kergelt tuunituna.
Peeglite erinevus on normaalne, minu 1981a A9`l on samasugune peegel ja vanematel mudelitel teistsugused.
Samuti erinevad vanematel ja uuematel klapikambrikaaned.
See mudel peaks olema siis juba 3. pvk. kapotikinnitusega. Kas on?
Nüüd pahadest asjadest... mootorimaketi kallal on ilmselt keegi käinud. Ise need katki ei lähe.
Kapotist oled nüüd parema pildid teinud. Mudel on tundemärkide järgi juba uuem, aga Mõmmi on tal kõige vanem- ei passi päris hästi kokku.
Ei tahaks uskuda, et see vanem meesterahvas teda pimpis, ju siis ostis kuskilt juba kergelt tuunituna.
One Vision
- Viskimees
- Postitusi: 305
- Liitunud: 13. 01. 2010 12:02
- Elukoht: Lääne-Virumaa
Re: Vaz
Njahh.
See mootor on kenasti aistevahel kinni, ainus moment on see parempoolne kinnitus, nagu üles väändunud. Aga jumala tugev, ei tulnud küljest ära, kui kruvikaga kompasin.
Kui see mõmmi on tõesti võlts, siis supertöö, müts maha. Panin kõrvuti 2 volgat, mosse ja selle lada.
Ajasin luubiga rada, no täiesti identsed, koos oma kukla hõrenemise jne. See peab ikka supervõltsing olema. Ainuge vahe, et ladal natuke läikivam, nagu kerevärv, teistel mõmpsik nagu matim.
See mootor on kenasti aistevahel kinni, ainus moment on see parempoolne kinnitus, nagu üles väändunud. Aga jumala tugev, ei tulnud küljest ära, kui kruvikaga kompasin.
Kui see mõmmi on tõesti võlts, siis supertöö, müts maha. Panin kõrvuti 2 volgat, mosse ja selle lada.
Ajasin luubiga rada, no täiesti identsed, koos oma kukla hõrenemise jne. See peab ikka supervõltsing olema. Ainuge vahe, et ladal natuke läikivam, nagu kerevärv, teistel mõmpsik nagu matim.
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Vaz
No aga mudel on ju kahe pigistusega kapotikinnitusega ehk 78-79a. Seal peabki ju vanem Miška olema
Mulle ei andnud rahu ja sorisin natuke oma mudelite karpides. Muide, sinult ostetud sama aastakäigu helekollasel A9l on ka sellise peegliga klaasiosa. See jätab küll igati puutumatu mudeli mulje. Võib olla sel perioodil toimuski üleminek vanalt klaasiosalt uuemale?
Jääb veel häirima see rikutud mootor. Pakun välja järgmise teooria. Midagi juhtus algse klaasiosaga, see oli vaja asendada. Paraku nappis teadmisi kuidas "kopikat" lahti võetakse ja ka orig. makett purunes selle ettevõtmise käigus. Asemele pandi terve klaasiosa, aga uue mootori omale kohale istutamisega võib ka paljugi valesti minna. Üks naga saadi tervelt stange taha kinni, teisega nii hästi ei läinud. Nii ta jäetigi, rohkem torkima ei hakatud ning õigesti tehti. Ja ongi kogu story. Võta nüüd rahustuseks üks õlle külmikust
Mis puutub karpi, siis neid ka palju kõvemad kärbsed omavahel segi ajanud, kuigi võiks jagada nii matsu kui ka biiti.
Päris hea on vahelduseks selline ajutöö. Kui on kogu info laual, siis kipub asjadele enamasti seletus olema.
Mulle ei andnud rahu ja sorisin natuke oma mudelite karpides. Muide, sinult ostetud sama aastakäigu helekollasel A9l on ka sellise peegliga klaasiosa. See jätab küll igati puutumatu mudeli mulje. Võib olla sel perioodil toimuski üleminek vanalt klaasiosalt uuemale?
Jääb veel häirima see rikutud mootor. Pakun välja järgmise teooria. Midagi juhtus algse klaasiosaga, see oli vaja asendada. Paraku nappis teadmisi kuidas "kopikat" lahti võetakse ja ka orig. makett purunes selle ettevõtmise käigus. Asemele pandi terve klaasiosa, aga uue mootori omale kohale istutamisega võib ka paljugi valesti minna. Üks naga saadi tervelt stange taha kinni, teisega nii hästi ei läinud. Nii ta jäetigi, rohkem torkima ei hakatud ning õigesti tehti. Ja ongi kogu story. Võta nüüd rahustuseks üks õlle külmikust
Mis puutub karpi, siis neid ka palju kõvemad kärbsed omavahel segi ajanud, kuigi võiks jagada nii matsu kui ka biiti.
Päris hea on vahelduseks selline ajutöö. Kui on kogu info laual, siis kipub asjadele enamasti seletus olema.
One Vision