A23 GAZ-24-02 Eskordi ajalugu
- terenti
- Postitusi: 64
- Liitunud: 2. 03. 2007 15:33
- Asukoht: Saku
A23 GAZ-24-02 Eskordi ajalugu
Mis jama võib olla selle Lennujaama Volgaga, mis tegelikult peaks olema A23, aga põhja all on A14.
Välistatud on võimalus, et keegi on hiljem põhju vahetanud. Ise oma käega Venemaalt poest ostsin.
Kas lihtsalt vene oma aja kurikuulus kvartalilõpupraak...
Äkki keegi oskab selgitada.
Terenti
Välistatud on võimalus, et keegi on hiljem põhju vahetanud. Ise oma käega Venemaalt poest ostsin.
Kas lihtsalt vene oma aja kurikuulus kvartalilõpupraak...
Äkki keegi oskab selgitada.
Terenti
Vanaisade kogusid rüüstav pubekas
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Tihti pandi tehases alla neid põhjasid, mida just võtta oli. Järelikult oli ainult A14 saada ja muid polnud. Mossedega esineb seda sama, kus 408 ja 412 põhjad on juba tehasest segamini. Rafidel esineb ka, kus nii kiirabi kui miilits võib olla A18 põhjaga (endalgi kodus selline miilitsa auto).
Ega siis sellist täpset näpuga järjeajamist ei olnud.
Marko
Ega siis sellist täpset näpuga järjeajamist ei olnud.
Marko
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Tegelikult on lennujaama-volgadest kõige kallimad täiesti esimesed mudelid, millel on tagaluugi juures kaks tahapoole suunatud antenni. Neid mudeleid tehti ülimalt vähe. Mina olen ainult kuskil mingi tutvustava artikli juures pilti näinud. Põhi polegi nii oluline, loomulikult on A23 kallim kui A14, aga tegelikult määrab ikka hinna mudeli väline olukord.
- terenti
- Postitusi: 64
- Liitunud: 2. 03. 2007 15:33
- Asukoht: Saku
Seda juttu lugedes langes mu peale sügav rahulolu.marko kirjutas:Tihti pandi tehases alla neid põhjasid, mida just võtta oli. Järelikult oli ainult A14 saada ja muid polnud. Mossedega esineb seda sama, kus 408 ja 412 põhjad on juba tehasest segamini. Rafidel esineb ka, kus nii kiirabi kui miilits võib olla A18 põhjaga (endalgi kodus selline miilitsa auto).
Ega siis sellist täpset näpuga järjeajamist ei olnud.
Marko
Peaasi, et teistel ka midagi sellist juhtunud on
Vanaisade kogusid rüüstav pubekas
-
- Postitusi: 556
- Liitunud: 1. 04. 2006 10:21
- Elukoht: Eesti
- Asukoht: Eesti
- Kontakt:
-
- Postitusi: 467
- Liitunud: 19. 12. 2006 23:05
- Elukoht: Keila
Mul A23 Follow Me Gaz 24-02, vaatasin sinu oma ja märkasin, et sul seal mingid antennid taga turritavad. Lugesin eelpoolt et need esimestel mudelitel olla olnud aga ehk keegi oskab öelda, mil need esimesed toodeti? Mul mudel veebruarist 82, vähemalt karbil nii...
Tagaklaasil on sinine kiri, olen näinud ka valget. Katus ja küljetriibud on vesikleepsust. Karbil kiri 1982, ja TU 144 pildiga
Tagaklaasil on sinine kiri, olen näinud ka valget. Katus ja küljetriibud on vesikleepsust. Karbil kiri 1982, ja TU 144 pildiga
...taevavalvur!
- terenti
- Postitusi: 64
- Liitunud: 2. 03. 2007 15:33
- Asukoht: Saku
marko kirjutas:Tihti pandi tehases alla neid põhjasid, mida just võtta oli. Järelikult oli ainult A14 saada ja muid polnud.
Ajan ikka oma jura edasi
http://www.mpdiecast.net/ Max Paranski kogus on täpselt samasugune 24-02 sama numbriga A14, mitte A23.
Võin vaid arvata, et ostsime Max`iga samast poest
Vanaisade kogusid rüüstav pubekas