Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Võibolla nii ja naa, ei saa öelda, et üks oleks õige ja teine vale. Enim levinud kombinatsioon A4 puhul on siiski kandiliste tuledega variant. Foorumis peaks olema tegelikult täiesti eraldi teema, kus seda küsimust üsna põhjalikult käsitletakse.
One Vision
-
- Postitusi: 440
- Liitunud: 9. 10. 2009 16:58
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Roheline A17 - on suht levinud tehase eksimus. Suht väärtuslik tänu oma põhjale...
-
- Postitusi: 185
- Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
- Elukoht: Tallinn
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
kui Sa natuke ka siit foorumist otsid tehases valede põhjade paigaldamise kohta, siis on näiteid mitmeid.
mulle on korduvalt (vähemalt kaks korda igat varianti) sattunud kätte tervete mudelikogude ostmisega tavalisi RAF busse, millel on A27 kiirabi põhi all, tavalisi LADA 2101-sid, millel on A17 miilitsa põhi all. Olümpia või tavaline mosse, kus on A8 miilitsa põhi all jne, tavalisi Gaz 2402 Volgasid, kus on A24 kiirabi põhi all. Kõik need näited on mudelikogudest, kus mudelid on seisnud inimestel riiulis ja ühe kogu piires ei ole olnud seda teist mudelit, millel siis ka see vahetusse läinud vale põhi. lisaks sellele, et inimene on ise väitnud, et tema pole midagi vahetanud, olen ma veendunud, et venelastel käiski see kompklekteerimine juhuslikult. kui mingi detail oli otsas, siis võeti komlekteerimisel riiulist see, mis olemas oli.
mulle on korduvalt (vähemalt kaks korda igat varianti) sattunud kätte tervete mudelikogude ostmisega tavalisi RAF busse, millel on A27 kiirabi põhi all, tavalisi LADA 2101-sid, millel on A17 miilitsa põhi all. Olümpia või tavaline mosse, kus on A8 miilitsa põhi all jne, tavalisi Gaz 2402 Volgasid, kus on A24 kiirabi põhi all. Kõik need näited on mudelikogudest, kus mudelid on seisnud inimestel riiulis ja ühe kogu piires ei ole olnud seda teist mudelit, millel siis ka see vahetusse läinud vale põhi. lisaks sellele, et inimene on ise väitnud, et tema pole midagi vahetanud, olen ma veendunud, et venelastel käiski see kompklekteerimine juhuslikult. kui mingi detail oli otsas, siis võeti komlekteerimisel riiulist see, mis olemas oli.
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
A21 РАФ-2907 "Латвия"
RAF 2907 Latvija (XXII Olümpia Moskvas). Kõige haruldasem ja soovitud mudel üldse. Toodetud ainult piiratud partiina 1980 aastal.
Toodeti kahes variandis, kohtunike buss ja spetsiaalne buss olümpiatule transpordiks. Mudelil on hulk erilisi tunnuseid: dekaalidest ehk kleebitud kirjad, spetsiaalne salong, “seen2 katusel, valge metallpõhi, ilukilbiga veljed. Turul on olnud ka palju võltsinguid A18 baasil.
Nii. Kas neil mudelitel on kindlalt ainult kroomitud esikaitseraud või võib esineda ka musta ?
Kas kellelgi on panna neist kahest RAF 'ist pilti ? Originaalist muidugi !
vs
RAF 2907 Latvija (XXII Olümpia Moskvas). Kõige haruldasem ja soovitud mudel üldse. Toodetud ainult piiratud partiina 1980 aastal.
Toodeti kahes variandis, kohtunike buss ja spetsiaalne buss olümpiatule transpordiks. Mudelil on hulk erilisi tunnuseid: dekaalidest ehk kleebitud kirjad, spetsiaalne salong, “seen2 katusel, valge metallpõhi, ilukilbiga veljed. Turul on olnud ka palju võltsinguid A18 baasil.
Nii. Kas neil mudelitel on kindlalt ainult kroomitud esikaitseraud või võib esineda ka musta ?
Kas kellelgi on panna neist kahest RAF 'ist pilti ? Originaalist muidugi !
vs
-
- Postitusi: 556
- Liitunud: 1. 04. 2006 10:21
- Elukoht: Eesti
- Asukoht: Eesti
- Kontakt:
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
http://www.diecast.kreyman.de/diecast/raf.html
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/6607-1-f.jpg
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/6890-1-f.jpg
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/23292-1-f.jpg
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/47116-1-f.jpg
loodan, et on abi.
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/6607-1-f.jpg
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/6890-1-f.jpg
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/23292-1-f.jpg
http://tantalradon.ru/uploads/0002/f4/60/47116-1-f.jpg
loodan, et on abi.
Siin on minu kogu blogi https://www.facebook.com/mmodelcarscollector/
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Siin on vist ka osad õiged, osad valed .
vs
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13. 12. 2008 14:03
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Kui pead silmas EBay's olnud mudelit, siis see on ka A21, kuid koostatud juba 90 alguses. Omab kindlasti vààrtust, kuid mitte sellist, mida kùsiti hinna poolel.
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Olümpia RAF`i vanem versioon oli originaalis ikka ainult kroomitud kaitserauaga.
One Vision
-
- Postitusi: 70
- Liitunud: 3. 02. 2011 18:33
- Elukoht: Tartu
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Originaalidel ikka ainult kroomstange. 90ndatel tehti musta stangega partii. Üldiselt pidi olema A21 originaale väga keeruline leida..rohkem on kõiksugu võltsinguid (ka kroomstangega).WWW kirjutas:A21 РАФ-2907 "Латвия"
Nii. Kas neil mudelitel on kindlalt ainult kroomitud esikaitseraud või võib esineda ka musta ?
Kas kellelgi on panna neist kahest RAF 'ist pilti ? Originaalist muidugi !
vs
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Aga peab ütlema, et päris keeruline mudel võltsimiseks. Üldiselt on ikkagi aru saada, kui keegi on midagi ise aretanud.
One Vision
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13. 12. 2008 14:03
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Teoorias kùll.
Kuid ònneks (mùùgi)praktikas seda ùleliia palju ei kohta, ilmselt kokkuvòttes see pole tulus ja paljudele ka nàpupàrane, kuna nn "rarieete" nii kergekàeliselt ei osteta.
Kuid ònneks (mùùgi)praktikas seda ùleliia palju ei kohta, ilmselt kokkuvòttes see pole tulus ja paljudele ka nàpupàrane, kuna nn "rarieete" nii kergekàeliselt ei osteta.
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23. 01. 2013 21:57
- Elukoht: Tallinn
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Kas on kusagilt ka mingit ülevaatlikku kirjutist (võib vabalt vene keeles olla - mul pole probleemi) värvide kohta?
Mind hakkas veidral põhjusel RAF huvitama ja tekkis küsimus mis toonides seda oli? No.. heleroheline, roheline, sinine, pruunikashall, kirsivärvi - neid olen näinud. Või oligi nii et värviti selliseks nagu parasjagu värvi oli ja värvide loetelu lai?
Mind hakkas veidral põhjusel RAF huvitama ja tekkis küsimus mis toonides seda oli? No.. heleroheline, roheline, sinine, pruunikashall, kirsivärvi - neid olen näinud. Või oligi nii et värviti selliseks nagu parasjagu värvi oli ja värvide loetelu lai?
Impulsiivne taastaja ja koguja.
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Kindlasti on olemas RAFe järgmistes toonides:
Valge
Helebeež
Tumebeež
Hall
Hallikas valge
Salatiroheline
Mindiroheline
Tavaline roheline
Sellest erksam ja tumedam roheline, esineb vanematel CCCP põhjaga mudelil
Oliiviroheline
Tumeroheline
Helekollane
Tibukollane
Tumekollane
Oranž
Tumeroosa
Punakas pruun
Pruunikas punane
Erkpunane
Helesinine
Sinine
Sinine, valge triibuga ümber kere (Valge CCCP põhjaga ja kroom stangega)
Kõige levinumad värvid: tavaline roheline, punakas pruun, pruunikas punane ja sinine.
77-81a värviti mudeleid ka sirelilillaks, aga sellist tooni RAFi ei mäleta, et oleks kuskil näinud. Väidetavalt vähesel määral on siiski sellist tooni RAFi tehtud.
Lisaks operatiivautod:
Kiirabi A26 ja A27, millest A26 on vanem: valge CCCP põhja, kroomstange, dekaalide ja vaheklaasiga. Hilisem ots A26 olid ilma vaheklaasita. A27 peaks olema juba uuema USSR põhjaga 1983-1986
Miilits: Esimesed olid dekaalidega, valge põhjaga A25 Made in CCCP ja kroomstangega. Vahemikus 83-86 A25 Made in USSR põhjaga. Hiljem tehti veel ka halli värvi miilitsa RAFi, mis olid plastikust põhjaga ja mittenumbriline.
Olümpia RAF`d valge A21 põhjaga või uuemad mis olid juba mittenumbrilised.
Gaasiavarii (kollane, punase triibuga). Baseerub miilitsa RAFi kerel, põhi plastikust. Toodetud alates 1996a
Tuletõrje RAF, baseerub samuti miilitsa kerel, numbrilisena pole kunagi tehtud. Hakati tootma 80ndate lõpus.
Marsruut takso, baseerub tavalise RAFi kerel, hakati tootma 80ndate lõpust
Post, baseerub tavalise RAFi kerel, hakati tootma 80ndate lõpust
+ kõik muu uuem kraam sinna juurde.
Tootmist alustati 1977a
1977-1980 evib mudel valget metallist põhja, millel kiri Cdelano b CCCP, kroom stange
1981-1982a metallist põhi pole enam valge, kuid kiri on sama. Kroomstangega paralleelselt hakati paigaldama ka musta plastikstanget. Vähesel määrab esineb kapronist tagumisi istmeid.
1983-1986 lisandus ka kiri MADE IN USSR. Kroomstanget enam ei kasutata.
1987a oli ülemineku aasta erinevate faasidega. Esineme faas: mudel omab veel numbrilise mudeli rattaid (peenema teljega) ja vanemat metall põhja kuid pole enam numbrit.
Teine faas: numbrita metall põhi jämedama teljega ratastega nagu Volgadel ja Tšaikadel (juba siin näeme moodust, kuidas lihtsustati tootmist ja vähendati tootmiskulusid). Rehvid velgedel on mõlemal juhul juba uuemad.
Lisaks oli kindlasti võimalik poes ka A18 "otsa komistada", sest ega aasta vahetumisega ei lõppenud mudelid ladudest otsa. Lettidel toimus segunemine vana ja uue toodangu vahel.
1988a - 1990a juba plastik põhi ja veel jätkuvalt vanema kujundusega rattad. Valge asemel võisid tagumised istmed olla ka pruunid.
1991a muudeti rataste ehitust: küljelt vaadates kadus valge velg ja paistis ainult üks suur kroomitud ilukilp.
Hiljem võis näiteks must plastikpõhi või esistange olla hallikas või pruuni värvi. Kere valamise täpsus ja värvimise kvaliteet tegid suure hüppe alla. Osalt olid selles süüdi väsinud vormid, osalt aga ka see, et suur Nõukogude Liit lakkas olemas. Riik oli kriisi äärel ja ellujäämise agoonias ei huvitanud kedagi kas või mis kujul mudeleid toodeti. Toote omahind pidi igal juhul olema võimalikult odav. Rohkem hakkas esinema ka katku mida vanematel, numbrilistel mudelitel sisuliselt ei olnud.
Tagumised istmed võivad olla nii valged, pruunid kui ka sinised.
1995a tehti karbid juba tuhmide värvidega odavamast, karedast papist.
1995/1996- ... tagumised istmed on musta värvi.
2000ndete alguses mindi üle ühesuguse kujundusega karpidele, mis nägid küll kvaliteetsemad välja kuid erinesid üksteisest vaid suuruse poolest.
Valge
Helebeež
Tumebeež
Hall
Hallikas valge
Salatiroheline
Mindiroheline
Tavaline roheline
Sellest erksam ja tumedam roheline, esineb vanematel CCCP põhjaga mudelil
Oliiviroheline
Tumeroheline
Helekollane
Tibukollane
Tumekollane
Oranž
Tumeroosa
Punakas pruun
Pruunikas punane
Erkpunane
Helesinine
Sinine
Sinine, valge triibuga ümber kere (Valge CCCP põhjaga ja kroom stangega)
Kõige levinumad värvid: tavaline roheline, punakas pruun, pruunikas punane ja sinine.
77-81a värviti mudeleid ka sirelilillaks, aga sellist tooni RAFi ei mäleta, et oleks kuskil näinud. Väidetavalt vähesel määral on siiski sellist tooni RAFi tehtud.
Lisaks operatiivautod:
Kiirabi A26 ja A27, millest A26 on vanem: valge CCCP põhja, kroomstange, dekaalide ja vaheklaasiga. Hilisem ots A26 olid ilma vaheklaasita. A27 peaks olema juba uuema USSR põhjaga 1983-1986
Miilits: Esimesed olid dekaalidega, valge põhjaga A25 Made in CCCP ja kroomstangega. Vahemikus 83-86 A25 Made in USSR põhjaga. Hiljem tehti veel ka halli värvi miilitsa RAFi, mis olid plastikust põhjaga ja mittenumbriline.
Olümpia RAF`d valge A21 põhjaga või uuemad mis olid juba mittenumbrilised.
Gaasiavarii (kollane, punase triibuga). Baseerub miilitsa RAFi kerel, põhi plastikust. Toodetud alates 1996a
Tuletõrje RAF, baseerub samuti miilitsa kerel, numbrilisena pole kunagi tehtud. Hakati tootma 80ndate lõpus.
Marsruut takso, baseerub tavalise RAFi kerel, hakati tootma 80ndate lõpust
Post, baseerub tavalise RAFi kerel, hakati tootma 80ndate lõpust
+ kõik muu uuem kraam sinna juurde.
Tootmist alustati 1977a
1977-1980 evib mudel valget metallist põhja, millel kiri Cdelano b CCCP, kroom stange
1981-1982a metallist põhi pole enam valge, kuid kiri on sama. Kroomstangega paralleelselt hakati paigaldama ka musta plastikstanget. Vähesel määrab esineb kapronist tagumisi istmeid.
1983-1986 lisandus ka kiri MADE IN USSR. Kroomstanget enam ei kasutata.
1987a oli ülemineku aasta erinevate faasidega. Esineme faas: mudel omab veel numbrilise mudeli rattaid (peenema teljega) ja vanemat metall põhja kuid pole enam numbrit.
Teine faas: numbrita metall põhi jämedama teljega ratastega nagu Volgadel ja Tšaikadel (juba siin näeme moodust, kuidas lihtsustati tootmist ja vähendati tootmiskulusid). Rehvid velgedel on mõlemal juhul juba uuemad.
Lisaks oli kindlasti võimalik poes ka A18 "otsa komistada", sest ega aasta vahetumisega ei lõppenud mudelid ladudest otsa. Lettidel toimus segunemine vana ja uue toodangu vahel.
1988a - 1990a juba plastik põhi ja veel jätkuvalt vanema kujundusega rattad. Valge asemel võisid tagumised istmed olla ka pruunid.
1991a muudeti rataste ehitust: küljelt vaadates kadus valge velg ja paistis ainult üks suur kroomitud ilukilp.
Hiljem võis näiteks must plastikpõhi või esistange olla hallikas või pruuni värvi. Kere valamise täpsus ja värvimise kvaliteet tegid suure hüppe alla. Osalt olid selles süüdi väsinud vormid, osalt aga ka see, et suur Nõukogude Liit lakkas olemas. Riik oli kriisi äärel ja ellujäämise agoonias ei huvitanud kedagi kas või mis kujul mudeleid toodeti. Toote omahind pidi igal juhul olema võimalikult odav. Rohkem hakkas esinema ka katku mida vanematel, numbrilistel mudelitel sisuliselt ei olnud.
Tagumised istmed võivad olla nii valged, pruunid kui ka sinised.
1995a tehti karbid juba tuhmide värvidega odavamast, karedast papist.
1995/1996- ... tagumised istmed on musta värvi.
2000ndete alguses mindi üle ühesuguse kujundusega karpidele, mis nägid küll kvaliteetsemad välja kuid erinesid üksteisest vaid suuruse poolest.
Viimati muutis Priit, 19. 11. 2020 0:00, muudetud 2 korda kokku.
One Vision
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 5. 06. 2006 10:38
- Elukoht: Viljandi
- Asukoht: Viljandi
- Kontakt:
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Selline väide.
I have contacted a russian diecast specialist which explained to me the whole background of the model in question.
There was indeed an A21 model in the 1979-1980 production, but it was an Olympic RAF-2907 A21, during this production cycle models with Olympic RAF-2203 A-18 were also produced.
In 1982 a second production of these models was made and that is when this model was produced, there are some differences between these models and 1979-1980 models, namely the bumper which is chromed in the 1979-1980 model and is just black in 1982 production.
Mind huvitab, kui tõepärane see info on?
I have contacted a russian diecast specialist which explained to me the whole background of the model in question.
There was indeed an A21 model in the 1979-1980 production, but it was an Olympic RAF-2907 A21, during this production cycle models with Olympic RAF-2203 A-18 were also produced.
In 1982 a second production of these models was made and that is when this model was produced, there are some differences between these models and 1979-1980 models, namely the bumper which is chromed in the 1979-1980 model and is just black in 1982 production.
Mind huvitab, kui tõepärane see info on?
"võimas aur"
56623268
56623268
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 11. 07. 2018 12:45
Re: Numbrilised mudelid (kõik kuni A43)
Üks küsimus Mosse 433 kohta, pole punnratastega ega numbriline (s.t A5), põhjal numbri asemel tooteartikli kood ja hind. Mis ajal neid toodeti?