DeAgostini ajakirjaseeria
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 7. 05. 2010 15:04
- Elukoht: Jõhvi
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Mossedel tulevad ka eksperimentaalsed, mida pole ju seeriatootmises olnudki.
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Minul ei ole midagi nende Mosse ideeautode vastu .
vs
vs
- newvadik
- Postitusi: 3006
- Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
- Asukoht: tallinn
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Järjekordses poola lisa ajakirjas on 1:24 mõõtkavas JUNAK M10 .
- Manused
-
- Junak.JPG (20.4 KiB) Vaadatud 11151 korda
-
- Postitusi: 556
- Liitunud: 1. 04. 2006 10:21
- Elukoht: Eesti
- Asukoht: Eesti
- Kontakt:
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Siin on minu kogu blogi https://www.facebook.com/mmodelcarscollector/
- newvadik
- Postitusi: 3006
- Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
- Asukoht: tallinn
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
See RAF on järgmine mudel , reedel hakkan nimekirja koostama ...
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Estonia 21 oleks tõesti vinge kui ta ikka tõesti välja tuleb .
Muidugi võiks ta olla Raul Sarap'i kui sõitja ja looja numbriga 62
Estonia 21 (1981) Designed by racing driver Raul Sarap, this car was big breakthrough. First time ground effect was used in aerodynamics. Total 295 cars were built. Engine was Lada 1300/1600cc with TARK 5-speed gearbox. Rocker arm suspension. Practically every component was built or modifyed at the TARK factory.
Estonia 21, mis oli konstrueeritud legendaarse vormelisõitja Raul Sarapi poolt, sai kõigi aegase edukaimaks tootmismahu poolest. Kokku tehti neid 295 tükki, millest suurem osa sõidab veel tänapäevalgi. Tänu tehnilisele keerukusele, milleni autodega oli jõutud, jäi uute mudelite tootmine soiku ning Estonia 22 ja 23 said tunda rõõmu ainsate esindajatena.
pilt uuemast ajast
vs
Muidugi võiks ta olla Raul Sarap'i kui sõitja ja looja numbriga 62
Estonia 21 (1981) Designed by racing driver Raul Sarap, this car was big breakthrough. First time ground effect was used in aerodynamics. Total 295 cars were built. Engine was Lada 1300/1600cc with TARK 5-speed gearbox. Rocker arm suspension. Practically every component was built or modifyed at the TARK factory.
Estonia 21, mis oli konstrueeritud legendaarse vormelisõitja Raul Sarapi poolt, sai kõigi aegase edukaimaks tootmismahu poolest. Kokku tehti neid 295 tükki, millest suurem osa sõidab veel tänapäevalgi. Tänu tehnilisele keerukusele, milleni autodega oli jõutud, jäi uute mudelite tootmine soiku ning Estonia 22 ja 23 said tunda rõõmu ainsate esindajatena.
pilt uuemast ajast
vs
- mati
- Postitusi: 167
- Liitunud: 6. 10. 2008 22:06
- Asukoht: Tallinn
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Eks mudel tehakse ikka selline, nagu mõni Moskvas säilinud eksemplar välja näeb.
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 3. 02. 2010 18:34
- Elukoht: pealinn viin
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
kindlasti saab selleks sõitjaks olema, kelle mudel tehakse Viktor Kozankov
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Mõni mees võibolla saab seda disaini külge natuke suunata !?
vs
vs
- newvadik
- Postitusi: 3006
- Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
- Asukoht: tallinn
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Kui selline mudel ,nagu Estonia 21 , läheb ikka seeriasse , see nagu alati tähendab seda , et selle mudeli valuvormid peavad edasi töötama , DeAgostini ei piirdu ühe mudeliga Avtolegendõ seerias , las ilmub praegu see Moskvas olevast autost mudel . See "№62" võiks siis kas IST-i või VVM-i tellimus olla - isegi ilusam oleks sel juhul ...
Kui päris suuremalt proektilt rääkida hakata , siis ei keeldu keegi otse tehasest oma soovil kujundatud ja värvitud mudelit tellida . Kui tootjal valmis toorik juba olemas , siis mudeli min. tiraaź peab 1000 tk. olema ja see 100% ettemaksuga . Hea näide - beeź/rohelised M 407´d blisterpakendis , ka kellelgi eratellimus olnud .
See on muidugi ülikallis asi , meie jaoks sobiks rohkem VVM-iga seotud inimesi kuidagi õiges suunas suunata .
Kui päris suuremalt proektilt rääkida hakata , siis ei keeldu keegi otse tehasest oma soovil kujundatud ja värvitud mudelit tellida . Kui tootjal valmis toorik juba olemas , siis mudeli min. tiraaź peab 1000 tk. olema ja see 100% ettemaksuga . Hea näide - beeź/rohelised M 407´d blisterpakendis , ka kellelgi eratellimus olnud .
See on muidugi ülikallis asi , meie jaoks sobiks rohkem VVM-iga seotud inimesi kuidagi õiges suunas suunata .
-
- Postitusi: 277
- Liitunud: 5. 11. 2010 19:24
- Elukoht: Kilingi Nõmme
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
võib ka olla nr. 72 Toomas Napa
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Jah, ma arvasin, et keegi pakub ka Toomas Napa't . Ta ju oli Nõukogude Liidu ja 1987. aastal ka kõikide sotsialismimaade parim autosportlane ja tema käes oli ka "Estonia 21-l" Pirita ringraja absoluutne ringirekord (152,65 km/h) .
http://www.toomasnapa.com/gallery/
Aga Estonia 21 oli konstrueeritud Raul Sarapi poolt .
vs
http://www.toomasnapa.com/gallery/
Aga Estonia 21 oli konstrueeritud Raul Sarapi poolt .
vs
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Toomas Napa üks vormelitest peaks asuma ka Moskvas Polütehnilises Muuseumis. Vähemalt olen ühes ajakirjas kohanud mingit sellist pilti.
-
- Postitusi: 277
- Liitunud: 5. 11. 2010 19:24
- Elukoht: Kilingi Nõmme
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
See võiks olla meie foorumi mudel (järgmine)
- WWW
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
- Elukoht: Rakvere
- Asukoht: Rakvere linn
- Kontakt:
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
See just olekski Eesti foorumi õige mudel !onu jaan kirjutas:See võiks olla meie foorumi mudel (järgmine)
vs