DeAgostini ajakirjaseeria

Uudised lähemalt ja kaugelt, lühidalt ja konkreetselt. Lisa ka viide allikale ja võimalusel ka pilt.
Vasta
Dogger
Postitusi: 338
Liitunud: 7. 05. 2010 15:04
Elukoht: Jõhvi

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas Dogger »

Mossedel tulevad ka eksperimentaalsed, mida pole ju seeriatootmises olnudki.
Kasutaja avatar
WWW
Postitusi: 1369
Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
Elukoht: Rakvere
Asukoht: Rakvere linn
Kontakt:

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas WWW »

Minul ei ole midagi nende Mosse ideeautode vastu .

vs
Kasutaja avatar
newvadik
Postitusi: 3006
Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Asukoht: tallinn

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas newvadik »

Järjekordses poola lisa ajakirjas on 1:24 mõõtkavas JUNAK M10 .
Manused
Junak.JPG
Junak.JPG (20.4 KiB) Vaadatud 11150 korda
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru
MarekM
Postitusi: 556
Liitunud: 1. 04. 2006 10:21
Elukoht: Eesti
Asukoht: Eesti
Kontakt:

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas MarekM »

Pilt


http://www.ebay.de/itm/1-43-Russian-RAF ... 572wt_1163

kas seda mudelit ei pidanud tulema?
Kasutaja avatar
newvadik
Postitusi: 3006
Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Asukoht: tallinn

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas newvadik »

See RAF on järgmine mudel , reedel hakkan nimekirja koostama ...
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru
Kasutaja avatar
WWW
Postitusi: 1369
Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
Elukoht: Rakvere
Asukoht: Rakvere linn
Kontakt:

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas WWW »

Estonia 21 oleks tõesti vinge kui ta ikka tõesti välja tuleb .
Muidugi võiks ta olla Raul Sarap'i kui sõitja ja looja numbriga 62


Estonia 21 (1981) Designed by racing driver Raul Sarap, this car was big breakthrough. First time ground effect was used in aerodynamics. Total 295 cars were built. Engine was Lada 1300/1600cc with TARK 5-speed gearbox. Rocker arm suspension. Practically every component was built or modifyed at the TARK factory.

Estonia 21, mis oli konstrueeritud legendaarse vormelisõitja Raul Sarapi poolt, sai kõigi aegase edukaimaks tootmismahu poolest. Kokku tehti neid 295 tükki, millest suurem osa sõidab veel tänapäevalgi. Tänu tehnilisele keerukusele, milleni autodega oli jõutud, jäi uute mudelite tootmine soiku ning Estonia 22 ja 23 said tunda rõõmu ainsate esindajatena.

Pilt

Pilt
pilt uuemast ajast

vs
Kasutaja avatar
mati
Postitusi: 167
Liitunud: 6. 10. 2008 22:06
Asukoht: Tallinn

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas mati »

Eks mudel tehakse ikka selline, nagu mõni Moskvas säilinud eksemplar välja näeb.
teip
Postitusi: 44
Liitunud: 3. 02. 2010 18:34
Elukoht: pealinn viin

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas teip »

kindlasti saab selleks sõitjaks olema, kelle mudel tehakse Viktor Kozankov
Kasutaja avatar
WWW
Postitusi: 1369
Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
Elukoht: Rakvere
Asukoht: Rakvere linn
Kontakt:

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas WWW »

Mõni mees võibolla saab seda disaini külge natuke suunata !?

vs
Kasutaja avatar
newvadik
Postitusi: 3006
Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Asukoht: tallinn

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas newvadik »

Kui selline mudel ,nagu Estonia 21 , läheb ikka seeriasse , see nagu alati tähendab seda , et selle mudeli valuvormid peavad edasi töötama , DeAgostini ei piirdu ühe mudeliga Avtolegendõ seerias , las ilmub praegu see Moskvas olevast autost mudel . See "№62" võiks siis kas IST-i või VVM-i tellimus olla - isegi ilusam oleks sel juhul ...
Kui päris suuremalt proektilt rääkida hakata , siis ei keeldu keegi otse tehasest oma soovil kujundatud ja värvitud mudelit tellida . Kui tootjal valmis toorik juba olemas , siis mudeli min. tiraaź peab 1000 tk. olema ja see 100% ettemaksuga . Hea näide - beeź/rohelised M 407´d blisterpakendis , ka kellelgi eratellimus olnud .
See on muidugi ülikallis asi , meie jaoks sobiks rohkem VVM-iga seotud inimesi kuidagi õiges suunas suunata .
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru
onu jaan
Postitusi: 277
Liitunud: 5. 11. 2010 19:24
Elukoht: Kilingi Nõmme

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas onu jaan »

võib ka olla nr. 72 Toomas Napa
Kasutaja avatar
WWW
Postitusi: 1369
Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
Elukoht: Rakvere
Asukoht: Rakvere linn
Kontakt:

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas WWW »

Jah, ma arvasin, et keegi pakub ka Toomas Napa't . Ta ju oli Nõukogude Liidu ja 1987. aastal ka kõikide sotsialismimaade parim autosportlane ja tema käes oli ka "Estonia 21-l" Pirita ringraja absoluutne ringirekord (152,65 km/h) .
http://www.toomasnapa.com/gallery/

Aga Estonia 21 oli konstrueeritud Raul Sarapi poolt .

vs
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 1889
Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
Elukoht: Tallinn

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas marko »

Toomas Napa üks vormelitest peaks asuma ka Moskvas Polütehnilises Muuseumis. Vähemalt olen ühes ajakirjas kohanud mingit sellist pilti.
onu jaan
Postitusi: 277
Liitunud: 5. 11. 2010 19:24
Elukoht: Kilingi Nõmme

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas onu jaan »

See võiks olla meie foorumi mudel (järgmine) :)
Kasutaja avatar
WWW
Postitusi: 1369
Liitunud: 31. 12. 2005 22:18
Elukoht: Rakvere
Asukoht: Rakvere linn
Kontakt:

Re: DeAgostini ajakirjaseeria

Postitus Postitas WWW »

onu jaan kirjutas:See võiks olla meie foorumi mudel (järgmine) :)
See just olekski Eesti foorumi õige mudel !

vs
Vasta