NSVL autolegendid

Uudised lähemalt ja kaugelt, lühidalt ja konkreetselt. Lisa ka viide allikale ja võimalusel ka pilt.
Vasta
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 1889
Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
Elukoht: Tallinn

NSVL autolegendid

Postitus Postitas marko »

Peale 4 proovimudelit 2008 aastal, hakkas nüüd ilmuma siis deAgostini firma poolt õige seeria "Avtolegendy SSSR". Põhinevad mudelid IXO/IST seerial, aga on erinevates värvides ja ka osa detaile erineb. Hetkel on selline ilmumisgraafik:
1. «Москвич-407» - sinine - 10.02.2009
2. ГАЗ-М20В «Победа» - beez - 03.03.2009
3. ЗИМ-12 - must -17.03.2009
4. ЗАЗ-968А «Запорожец» - oranz - 31.03.2009
5. «Москвич-400-420А» - tumesinine - 14.04.2009
6. ГАЗ-21И «Волга» - punane - 28.04.2009
7. ВАЗ-2103 «Жигули» - ereroheline -12.05.2009
8. УАЗ-469 - haki - 26.05.2009
9. ГАЗ-24 «Волга» - valge - 09.06.2009
10. ВАЗ-2121 «Нива» - kollane - 23.06.2009
11. ГАЗ-69 - haki - 07.07.2009
12 «Москвич-408» - punakas - 21.07.2009
13. ГАЗ-13 «Чайка» - must - 04.08.2009

Lisaks peaks tulema ajakirjade köitmiseks kaust ja mudelite hoidmiseks plastikust riiul.
Kaits
Postitusi: 192
Liitunud: 6. 09. 2007 12:55
Asukoht: Tallinn

Re: NSVL autolegendid

Postitus Postitas Kaits »

marko kirjutas:Peale 4 proovimudelit 2008 aastal, hakkas nüüd ilmuma siis deAgostini firma poolt õige seeria "Avtolegendy SSSR". Põhinevad mudelid IXO/IST seerial, aga on erinevates värvides ja ka osa detaile erineb. Hetkel on selline ilmumisgraafik:
1. «Москвич-407» - sinine - 10.02.2009
2. ГАЗ-М20В «Победа» - beez - 03.03.2009
3. ЗИМ-12 - must -17.03.2009
4. ЗАЗ-968А «Запорожец» - oranz - 31.03.2009
5. «Москвич-400-420А» - tumesinine - 14.04.2009
6. ГАЗ-21И «Волга» - punane - 28.04.2009
7. ВАЗ-2103 «Жигули» - ereroheline -12.05.2009
8. УАЗ-469 - haki - 26.05.2009
9. ГАЗ-24 «Волга» - valge - 09.06.2009
10. ВАЗ-2121 «Нива» - kollane - 23.06.2009
11. ГАЗ-69 - haki - 07.07.2009
12 «Москвич-408» - punakas - 21.07.2009
13. ГАЗ-13 «Чайка» - must - 04.08.2009

Lisaks peaks tulema ajakirjade köitmiseks kaust ja mudelite hoidmiseks plastikust riiul.
Nürbergis olid veel väljas toorikud, 408 ümarguste ja kandiliste tuledega ning 412. Müüki tulemise kohta nad ei osanud midagi öelda
Kasutaja avatar
newvadik
Postitusi: 3006
Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Asukoht: tallinn

Re: DeAgostini . TAKSOD

Postitus Postitas newvadik »

Tahtsin veel lisada , et just see seeria pani alguse läänes valmistatud vene mudelitele . 2000-ndate algul selles seerias müüki läinud esimesed vene autod - kollane GAZ 21 takso (kahjuks päris vale ja üks mõtetuimaid selle seeria mudel ) ja sini-valge VAZ 2101 -AddisAbeba takso . Hiljem müüki läinud IXO tehase omad "puhatad" versioonid - rootsi numbritega helesinine GAZ 21 ja valge VAZ 2101 (vale musta vene numbriga ) . Ja nii see tänapäevani arenebki - praktiliselt kõik IST, ka IST|VMM, ajakirja seeria , Avtopromi varasemad mudelid on nende esimeste taksode sugulased .
Siin on ka vastus sellele , miks ajakirja seeriast (IST, VMM, Avtoprom jne ) GAZ 21 kere eriti täpne ei ole . Tol ajal ei olnud veel Venemaalt konsultante , kes võiks midagi soovitada , selgitada jne . Enam-vähem õiged mudelid hakkasid ilmuma just vene ajakirjaseerias, enne seda isegi kallimad IST-i mudelid olnud oluliste veadega (näiteks nende mõlemad GAZ 69´d , UAZ 452 ...) . I ja II põlvkonna GAZ 21´te jaoks aga siiani kasutatakse see , tollest esimestest taksoseeriatest, valuvorme . Ka VAZ 2101 oli päris vale kerega enne ajakirja №26 . Ajakirja "kopikas" (ja kõik 2101´d , mis selle järel ilmuvad IST´il,VVM´il ) sai uue kere ( ka eriti täpne aga ei ole kahjuks :| ) .
See takso seeria oli müügis Euroopas , Argentiinas , nüüd tuli Venemaale. Huvitav , kas tuleb ka erinevusi kui rääkida näiteks Volgadest .... Ei mäleta, mis riigis läks taksoseeria müüki esimesena , aga esimene Volga oli vale taganumbriga (must vene number, aga sama pikk, nagu esinumber ) . Teine kord ,tänu sellele ,et mõned IXO-Volgad tolleks hetkeks olid juba Venamaal müügis ja asjatundjad kohe anti tootjale teada , et kõikidel Volgadel numbrid valed (näiteks tänapäeval juba üliharuldasel VVM001-l) , kere oli õigemaks muudatud (just kere , sest numbrid on kerega ühes tükis ) . Seega teises riikis, kus oli antud seeria müügis , oli Volgad juba lühikese kandilise taganumbriga . Mõni aja pärast see väsinud kere oli veel kord uuendatud - näiteks ukselinke pandi oma õigele kohale (Venemaal on selle uundetatud kerega esimesed Volgad on kollane ja sinine VVM-i miilitsad ) . Argentiina seerias oli müügis just selle 3.versiooni kerega GAZ 21 takso .
Manused
IMG_2371.JPG
IMG_2297.JPG
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru
Vasta