Tartu 1 ja TA-11
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Tartu 1 ja TA-11
Ukraina firma Kimmeria on teinud kaks uut ja huvitavat mudelid, mis peaks rõõmustama iga Eesti kollektsionääri. Ilmusid mudelid kahest huvitavast autost - sportauto Tartu 1 ja furgoon Moskvitš 407 baasil TA-11.
Lisan siia paar pilti neist. Täpsem info nende mudelite prototüüpidest on lehel http://kodu.pri.ee/ta
Lisan siia paar pilti neist. Täpsem info nende mudelite prototüüpidest on lehel http://kodu.pri.ee/ta
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Re: Tartu 1 ja TA-11
Need mudelid on plastikust. Lihtsalt galvaanika oleks nende hinna veel suuremaks ajanud ja ka täpsus oleks vähenenud. Ukrainas kõik uuemad mudelid on valatud plastikust, kuna see on lihtsamini töödeldav ja lisaks ka kiiremini viimistletav.
-
- Postitusi: 592
- Liitunud: 30. 12. 2005 21:51
- Asukoht: tallinn, nõmme , kiwa
Re: Tartu 1 ja TA-11
Kuidas täpsusega on?
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Re: Tartu 1 ja TA-11
Kuna nad on tehtud tehase fotode järgi, siis on nad päris täpsed. Üle ei ole mõõtnud, aga proportsioonid tunduvad paigas olevat. Teadaolevaid vigu on vähe: TA-11 peaks tagaosas katuse keskel olema pisike ventilatsiooni luuk (selle mina avastasin alles hiljem täpselt fotosid uurides) ja Tartu 1 rool peaks asuma keskel, mitte paremal. Vähemalt sedasi tundub ta olnud säilinud vrakil.
- xander4
- Postitusi: 496
- Liitunud: 22. 03. 2006 16:18
- Elukoht: Raplamaa
Re: Tartu 1 ja TA-11
marko kirjutas:Kuna nad on tehtud tehase fotode järgi, siis on nad päris täpsed. Üle ei ole mõõtnud, aga proportsioonid tunduvad paigas olevat. Teadaolevaid vigu on vähe: TA-11 peaks tagaosas katuse keskel olema pisike ventilatsiooni luuk (selle mina avastasin alles hiljem täpselt fotosid uurides) ja Tartu 1 rool peaks asuma keskel, mitte paremal. Vähemalt sedasi tundub ta olnud säilinud vrakil.
Tartu 1 rool asus paremal ...
Auto kogukaal koos kütusega oli 540 kg, mis oli peaaegu kaks korda kergem teistest samal perioodil NSV Liidus ehitatud sportautodest. Auto oli parempoolse rooliga ning arvestuslikuks tippkiiruseks saadi 180-185 km/h, tegelikkuses saavutati sirgel teel aga veelgi suurem tippkiirus.
size doesn`t matter ...
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Re: Tartu 1 ja TA-11
Tundub jah siiski veidi paremal olevat. Aga kahjuks ühtegi selget fotot pole.
-
- Postitusi: 326
- Liitunud: 14. 07. 2006 11:56
- Asukoht: Keila
Re: Tartu 1 ja TA-11
nu see "tila" keskelt suts paremale, peaks olema selgelt roolisamba kinnituskoht
seega võib ka väita et on paremal see rool
Tony
seega võib ka väita et on paremal see rool
Tony
AINULT NSVL'i mudelid 1945-1990
Made in CCCP
Made in CCCP
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Re: Tartu 1 ja TA-11
Juba on tehtud "posti"-variant. Varsti on oodata tuletõrje, kiirabi ja miilitsafurgoonid
-
- Postitusi: 197
- Liitunud: 4. 09. 2007 20:02
Re: Tartu 1 ja TA-11
Miilitsat ja kiirabi tuleb veel pisut oodata, seniks niisugused leiutised
Fotod Ritmonexx
Fotod Ritmonexx
-
- Postitusi: 592
- Liitunud: 30. 12. 2005 21:51
- Asukoht: tallinn, nõmme , kiwa
Re: Tartu 1 ja TA-11
Tuletõrjed ja miilitsad tulevad, aga reaalselt roostetas see üksainus kere mis ehitati ilmselt pudedaks ja läks vanarauda...
http://kodu.pri.ee/ta/?action=text&cat= ... 27&UID=154
http://kodu.pri.ee/ta/?action=text&cat= ... 27&UID=154