Tartu 1 ja TA-11

Uudised lähemalt ja kaugelt, lühidalt ja konkreetselt. Lisa ka viide allikale ja võimalusel ka pilt.
Vasta
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 1889
Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
Elukoht: Tallinn

Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas marko »

Ukraina firma Kimmeria on teinud kaks uut ja huvitavat mudelid, mis peaks rõõmustama iga Eesti kollektsionääri. Ilmusid mudelid kahest huvitavast autost - sportauto Tartu 1 ja furgoon Moskvitš 407 baasil TA-11.

Lisan siia paar pilti neist. Täpsem info nende mudelite prototüüpidest on lehel http://kodu.pri.ee/ta
Manused
TA_11_1.JPG
TA_11_2.JPG
Tartu_1_1.JPG
Tartu_1_2.JPG
Tartu_1_3.JPG
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 1889
Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
Elukoht: Tallinn

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas marko »

Need mudelid on plastikust. Lihtsalt galvaanika oleks nende hinna veel suuremaks ajanud ja ka täpsus oleks vähenenud. Ukrainas kõik uuemad mudelid on valatud plastikust, kuna see on lihtsamini töödeldav ja lisaks ka kiiremini viimistletav.
Simmtann
Postitusi: 592
Liitunud: 30. 12. 2005 21:51
Asukoht: tallinn, nõmme , kiwa

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas Simmtann »

Kuidas täpsusega on?
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 1889
Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
Elukoht: Tallinn

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas marko »

Kuna nad on tehtud tehase fotode järgi, siis on nad päris täpsed. Üle ei ole mõõtnud, aga proportsioonid tunduvad paigas olevat. Teadaolevaid vigu on vähe: TA-11 peaks tagaosas katuse keskel olema pisike ventilatsiooni luuk (selle mina avastasin alles hiljem täpselt fotosid uurides) ja Tartu 1 rool peaks asuma keskel, mitte paremal. Vähemalt sedasi tundub ta olnud säilinud vrakil.
Kasutaja avatar
xander4
Postitusi: 496
Liitunud: 22. 03. 2006 16:18
Elukoht: Raplamaa

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas xander4 »

marko kirjutas:Kuna nad on tehtud tehase fotode järgi, siis on nad päris täpsed. Üle ei ole mõõtnud, aga proportsioonid tunduvad paigas olevat. Teadaolevaid vigu on vähe: TA-11 peaks tagaosas katuse keskel olema pisike ventilatsiooni luuk (selle mina avastasin alles hiljem täpselt fotosid uurides) ja Tartu 1 rool peaks asuma keskel, mitte paremal. Vähemalt sedasi tundub ta olnud säilinud vrakil.

Tartu 1 rool asus paremal ...

Auto kogukaal koos kütusega oli 540 kg, mis oli peaaegu kaks korda kergem teistest samal perioodil NSV Liidus ehitatud sportautodest. Auto oli parempoolse rooliga ning arvestuslikuks tippkiiruseks saadi 180-185 km/h, tegelikkuses saavutati sirgel teel aga veelgi suurem tippkiirus.
size doesn`t matter ...
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 1889
Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
Elukoht: Tallinn

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas marko »

Tundub jah siiski veidi paremal olevat. Aga kahjuks ühtegi selget fotot pole.
Manused
437_TA0014_v.jpg
tartu1.jpg
Tony
Postitusi: 326
Liitunud: 14. 07. 2006 11:56
Asukoht: Keila

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas Tony »

nu see "tila" keskelt suts paremale, peaks olema selgelt roolisamba kinnituskoht
seega võib ka väita et on paremal see rool

Tony
AINULT NSVL'i mudelid 1945-1990
Made in CCCP
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 1889
Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
Elukoht: Tallinn

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas marko »

Juba on tehtud "posti"-variant. Varsti on oodata tuletõrje, kiirabi ja miilitsafurgoonid :)
Manused
ta-11pochta.jpg
luarvik
Postitusi: 197
Liitunud: 4. 09. 2007 20:02

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas luarvik »

Miilitsat ja kiirabi tuleb veel pisut oodata, seniks niisugused leiutised
Fotod Ritmonexx
Manused
TA 11 podukty.jpg
TA 11 obuv.jpg
Simmtann
Postitusi: 592
Liitunud: 30. 12. 2005 21:51
Asukoht: tallinn, nõmme , kiwa

Re: Tartu 1 ja TA-11

Postitus Postitas Simmtann »

Tuletõrjed ja miilitsad tulevad, aga reaalselt roostetas see üksainus kere mis ehitati ilmselt pudedaks ja läks vanarauda...
http://kodu.pri.ee/ta/?action=text&cat= ... 27&UID=154
Vasta