1. leht 1-st
Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 8. 09. 2010 10:43
Postitas Kaido S
Tere
Oleksin tänulik turba veoks kasutatud poolhaagiste piltide (jooniste
) eest - pean silmas selliseid tüüplahendusi, mida sikutasid reeglina Zilid ja Kolhidad (meie majandis istutati neid ka silo vedamiseks T150K tagateljele). Ilmselt olid need valmistatud Zil 130-ne kallutava poolhaagise alusele, kuid mind huvitavad ligikaudsed mõõdud ning samuti tõstesilindri(te) asukoht ning tööpõhimõte.
Re: Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 8. 09. 2010 20:57
Postitas muhk
Peaks see olema
Re: Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 8. 09. 2010 21:21
Postitas muhk
Ja veel üks. Minu mäletamist mööda oli kahte sorti hüdrapudelite asetusega oli kahe silindriga ja 4 silindriga nagu 150 kärud( ehk siis mõlemal pool kasti otstes)
Re: Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 8. 09. 2010 21:56
Postitas klemmteam
Raivo kirjutas:Sa Kaido mõtled vist sellist turbaveo haagist.Minu mälu järgi oli kasti pikkus 8,5-9 meetrit ja põhja all oli kaks silindrit.
KAZ-608V (36).JPG
Selline pildil olev käru on täitsa liikvel. Mehe andmetel olevat tehtud Haapsalu EPT.
Re: Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 8. 09. 2010 22:16
Postitas muhk
Meil ept -s olid need samad haaked mille ma siiagi lisasin....... alguses võrkudega ......hiljem ulekeevitatud seintega
Mingid Zil haaked olid ka mis kallutasid taha , Mõned ka küljele. Eriti saast oli neid rabas puhastada.... Tüüpidel kes ei puhastand oli meeletud tonn/kilomeetrid. Isegi olen näinud pea pool kasti külmunud turvast (ligikaudu 15m3) IRW . Üks kärakas jäigi töökoja nurga taha kevadet ootama
Re: Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 9. 09. 2010 12:58
Postitas kolz
Re: Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 10. 09. 2010 17:22
Postitas Kaido S
Tänud Muhk ja Kolz - täpselt see, mida vaja. Aitäh.
Re: Turba veoks kasutatud poolhaagiste pildid
Postitatud: 11. 09. 2010 20:15
Postitas Kaits
Meil oli Mõigu KEK-is saepuru veoks kohandatud järelkäru mida veadas Kraz. Autole oli tehtud vahekast kust läks kardaan käru ratastele. Auto koos käruga oli kui õieti mäletan 36 meetrit pikk. Käru kallutas taha. Talvel vedasid kaks linttraktorit teda hoovist välja kuna kärurattad lükkasid kaasa ja auto tahtis kogu aeg otse minna. Kui ta juba oli Tartu mnt. siis läks ise edasi kas Püssi või Pärnu. Paar korda oli ka kraanat vaja kui kast suure tuulega üles tõsteti ja see siis külili käis.