Vahelduseks pakun pilte ja joonise uuest Kamazi tehase mudelist Kamaz 43501. Auto on lühendatud ja igatpidi vähendatud variant tavalisest Kamaz 4350/4326st. Vähendamise mõte on, et ta mahuks lennukisse ja oleks allaheidetav ka langevarjudega.
Sellest autost on võimalik teha teha päris edukalt mudel, kasutades Elekoni juppe. Pildil näidisena toodud mudelil kasutati Unimogi rattaid.
Pildid ja joonised RCforumist.
Kamaz 43501
-
- Postitusi: 190
- Liitunud: 29. 12. 2005 11:49
- Elukoht: Hiiumaa
- Asukoht: Hiiumaa
http://fishki.net/comment.php?id=24612
Siit näete pilte, mismoodi see dessant-Kamaz lennukist välja visatakse ja millise matsuga ta maapeale on jõudnud. Mina isiklikult kahtlen, et see masin ilma suurema remondita omal jõul liikuma hakkas. "Pea" on ikka üsna sügavale õlgade vahele korraks vajunud maaga kokkupuutel.
Siit näete pilte, mismoodi see dessant-Kamaz lennukist välja visatakse ja millise matsuga ta maapeale on jõudnud. Mina isiklikult kahtlen, et see masin ilma suurema remondita omal jõul liikuma hakkas. "Pea" on ikka üsna sügavale õlgade vahele korraks vajunud maaga kokkupuutel.
-
- Postitusi: 305
- Liitunud: 22. 06. 2007 5:23
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Video sellest Kamazi lennust http://www.youtube.com/watch?v=Md7NxPiL7P0
uus või vana pea asi, et see mini on.
"miniest"
"miniest"
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Lugesin mingit artiklit sellest dessandist ja väidetavalt peale 90ndaid polegi ühtegi autot alla loobitud. See kamaz oli esimene üle pika aja. Põhjus miks see auto maandumisel vähe kõverdus oli, et auto all oleval transpordiplatvormil olevat amortisaatorid järgi andnud ja seetõttu oli maakontakt tugev.
Igatahes kõva masin kui peale sellist matsu veel liikus ja kõike mahla välja ei ajanud.
Igatahes kõva masin kui peale sellist matsu veel liikus ja kõike mahla välja ei ajanud.