1. leht 1-st
A23 GAZ-24-02 Eskordi ajalugu
Postitatud: 8. 03. 2007 20:25
Postitas terenti
Mis jama võib olla selle Lennujaama Volgaga, mis tegelikult peaks olema A23, aga põhja all on A14.
Välistatud on võimalus, et keegi on hiljem põhju vahetanud. Ise oma käega Venemaalt poest ostsin.
Kas lihtsalt vene oma aja kurikuulus kvartalilõpupraak...
Äkki keegi oskab selgitada.
Terenti
Postitatud: 8. 03. 2007 20:54
Postitas Zorg
no siis vahetati poes põhjad ära
Postitatud: 8. 03. 2007 21:42
Postitas marko
Tihti pandi tehases alla neid põhjasid, mida just võtta oli. Järelikult oli ainult A14 saada ja muid polnud. Mossedega esineb seda sama, kus 408 ja 412 põhjad on juba tehasest segamini. Rafidel esineb ka, kus nii kiirabi kui miilits võib olla A18 põhjaga (endalgi kodus selline miilitsa auto).
Ega siis sellist täpset näpuga järjeajamist ei olnud.
Marko
Postitatud: 8. 03. 2007 22:35
Postitas terenti
Kas sellega isendi väärtus ka kahaneb?
Postitatud: 8. 03. 2007 22:51
Postitas Kaido S
Loomulikult - ega ostjat ei huvita, kas põhja vahetasid sina või keegi poes - tema tahab turuhinna eest õige numbriga Lennujaama Volgat. Kui sellel on mingi kala sees siis on ka hind teine.
Postitatud: 8. 03. 2007 22:58
Postitas terenti
OK. Tänan lahkeid selgitajaid.
Postitatud: 9. 03. 2007 10:45
Postitas marko
Tegelikult on lennujaama-volgadest kõige kallimad täiesti esimesed mudelid, millel on tagaluugi juures kaks tahapoole suunatud antenni. Neid mudeleid tehti ülimalt vähe. Mina olen ainult kuskil mingi tutvustava artikli juures pilti näinud. Põhi polegi nii oluline, loomulikult on A23 kallim kui A14, aga tegelikult määrab ikka hinna mudeli väline olukord.
Postitatud: 9. 03. 2007 18:25
Postitas terenti
marko kirjutas:Tihti pandi tehases alla neid põhjasid, mida just võtta oli. Järelikult oli ainult A14 saada ja muid polnud. Mossedega esineb seda sama, kus 408 ja 412 põhjad on juba tehasest segamini. Rafidel esineb ka, kus nii kiirabi kui miilits võib olla A18 põhjaga (endalgi kodus selline miilitsa auto).
Ega siis sellist täpset näpuga järjeajamist ei olnud.
Marko
Seda juttu lugedes langes mu peale sügav rahulolu.
Peaasi, et teistel ka midagi sellist juhtunud on
Postitatud: 9. 03. 2007 18:42
Postitas MarekM
üks pilt ka sellest haruldusest
Postitatud: 10. 03. 2007 11:58
Postitas taevavalvur
Mul A23 Follow Me Gaz 24-02, vaatasin sinu oma ja märkasin, et sul seal mingid antennid taga turritavad. Lugesin eelpoolt et need esimestel mudelitel olla olnud aga ehk keegi oskab öelda, mil need esimesed toodeti? Mul mudel veebruarist 82, vähemalt karbil nii...
Tagaklaasil on sinine kiri, olen näinud ka valget. Katus ja küljetriibud on vesikleepsust. Karbil kiri 1982, ja TU 144 pildiga
Postitatud: 10. 03. 2007 13:03
Postitas terenti
Mul on tagaklaasi kiri valge, karbi pilt kah tsipa teine ja tehtud 1986. Ajaloo mõttes ehk pakub huvi...
Postitatud: 31. 03. 2007 21:56
Postitas terenti
marko kirjutas:Tihti pandi tehases alla neid põhjasid, mida just võtta oli. Järelikult oli ainult A14 saada ja muid polnud.
Ajan ikka oma jura edasi
http://www.mpdiecast.net/ Max Paranski kogus on täpselt samasugune 24-02 sama numbriga A14, mitte A23.
Võin vaid arvata, et ostsime Max`iga samast poest