Tere,
Kas selline leiutis on investeeringut väärt?
Vaatan, et A39 ja A40 puhul alla 100-140€ isegi 0.10€ oksjoni puhul tulemuseks ei tule.
Mõistetav täiesti, arvestades, kuivõrd rariteetsed 05 ja 07 nvn on ja siis lisaks veel see numbrike auto põhjal ..
Võrreldav RAF A25 ja A27'ga ainult et need on omal tasemel kallid ja nende arvelt kasumit teenida on võimatu, kui tegu pole just A25/A27 juhusliku süllekukkumisega st. leidmisega sest netis on nad juba algusest peale piisavalt kallid, et Eestis müüakse-ostetakse lakaleide ja konversioone (ma pakun), sest reaalsed A25/A27 on 10-15kRUB, mainides veelkord et sellisel juhul on auto heas korras ja kaasas on ka karp informatsiooniga. See selleks. Keskendume 2105/07 A39/40'tele hetkel, palun.
Kuna antud juhul on loogiliselt tegu väga ilusa ja kvaliteetse konversiooniga, sest 2107 universaali ei ole eales toodetud, siis kuivõrd see huvi auto vastu mõjutab? ja tema hinda?
Sõiduk ise on süsimust sh. põhi, kus on kõik vajalik info ja õigetes paikades.Üleüldiselt on auto igati VAZ-2107 universaal ja mina isiklikult usun, et sellele on turgu, nende hulgas, kes koguvad rariteete ja kes ei ütle ära konversioonist ja ei ole üks enamikest, kes ainuüksi "tehase toodangu" pihta kummardavad.
Nüüd tekib küsimus, et kas see töö on väärt soetamist Eestis müügi eesmärgil. Ühest küljest on tegu rariteetsuse tipuga st. seda pole ametlikult olemaski ja tegu on igati suurepärase toodanguga; teisalt on tegu universaal kerega 07ga, millel on küljes A40 ja kaasas on 2107 karp 1986a.
Mida targemad ja kogenumad CCCP-aegsete autode kohalt teadmatule investeerijale manitsuseks või julgustuseks ütleksid?
Aitäh Teile siiralt!
VAZ 2107 A40 *UNIVERSAAL* (karp 1986a)
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11. 03. 2020 15:03
- Elukoht: Laagri
- Kontakt: