silverykssilm kirjutas:Muideks kui ma nüüd õigesti mäletan, siis ühelgi kõnealusel volgal millel kroom iluvõre, peale selle tähekesega variandi ei ole tegelikult originaalis kapotil asetsevat põtra.Esinesena tulid sellised volgad üldse ilma kroomitud iluvõreta millel oli ka põder,seejärel see tähekesega variant põdraga ja kõik ylejäänud peaksid olema minu mäletamist mööda ilma põdrata.
Päris selline GAZ 21 tootmise ajalugu nüüd küll ei olnud.
GAZ 21 esimesed autod tulid 1956 aasta sügisel. Lühidalt öeldes eristatakse Gaz 21 kolme põlvkonda -
I- põlvkond: 1957-58; esimesel iluvõrel viisnurk, iluvõre horisontaalsetest ribidest koosnev, esimesed suunatuled paiknesid ribi küljes, lainelised stanged, põder kapotil,- need on kõige esmased välised tunnused.
II- põlvkond : 1958-62; esimene iluvõre vertikaalsetest ribidest koosnev, laiade vahedega, stanged endiselt lainelised, põder kapotil, võrreldes I põlvkonnaga väiksemad erinevused tagumiste suunatulede, numbritule, kapoti jne disainis.
62a-te lõpus 1963 a päris alguses valmistati ka selliseid volgasid, millel kapotil liist aga põdra kuju puudus, see asendati sellise tömbi laiema liistuga. Esines ka nn ülemineku variante juba
III- põlvkond 1963a algus kuni aastani 1970, põdra kuju puudus, muutus kapoti disain olulisemalt, stanged sirged, esimene iluvõre vertikaalsetest ribidest koosnev, kitsaste vahedega.
See kõik on kiire ja ülimalt kokkuvõtlik kirjapanek vana volga erinevatest arengutest , mida on võimalik silmaga koheselt eristada. Loomulikult olid erinevused mootori, salongi jt ehituses.
GAZ 21 toodeti erinevaid mudeleid: näiteks nii tavaline mudel (odavam ja kallim variant), takso, eksport, eksport-luks, expordiks sots.maadesse,
kap.maadesse, karmima külma põhja piirkonna tarbeks.
Kõigil need mudelid olid erineva tähistusega (GAZ 21 ....) ning neil olid konkreetsed erinevused. Üldiselt tavavariandil nikklit oli vähe, nikkelliistud pandi ikka eksporttoodangule.
Omaette maailm oli muidugi GAZ 23 e. KGB volga