Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitši mudelitega
Postitatud: 6. 11. 2012 19:27
Võtsin üle hulga aja karpidest välja oma 1970.–1980. aastatel Moskvitšide mudelid, et nende seas väikene inventuur korraldada. Paraku tabas mind aga üllatus, kuid nende numbrid, kered ja põhjad kuidagi kirjanduses ning ka siin foorumis (Marko – numbrilised mudelid) avaldatuga ei ühtinud. Olgu öeldud, et olen need ostnud kõik kauplusest ning vaid paaril korral karpidest välja võtnud. Ei mingit kruvimist ega osade vahetamist!
Moskvitš 408 – A1 (kiri CCCP) – helesinine – 412 iluvõre, 412 mootor
Moskvitš 426 – numbrita (CCCP ja USSR) – tumeroheline – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 426 – A3 (CCCP) – beež „olümpia“ – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 427 – A4 (CCCP ja USSR) – heleroheline – 408 iluvõre (2 tulega), 412 mootor
Moskvitš 434 – numbrita (CCCP ja USSR) – punane – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 434 – A6 (CCCP) – beež „olümpia“ – 412 iluvõre, 412 mootor
Moskvitš-pikap – A19 (CCCP) – tumesinine – 412 iluvõre, 412 mootor
Nüüd küsingi targematelt, kas selline pudru ja kapsad oligi toonaste mudelite puhul tavaline? Esimese ja viienda mudeliga tundub kindlasti midagi valesti olevat. Kas 426, 427, 433 ja 434 olid tootmises nii 408 kui ka 412 iluvõrega ning kuidas olid lood 408-ga? Milliste mudelite puhul oli kasutusel 408 nelja tulega iluvõre (olen näinud fotosid taolisest 426-st)?
Moskvitš 408 – A1 (kiri CCCP) – helesinine – 412 iluvõre, 412 mootor
Moskvitš 426 – numbrita (CCCP ja USSR) – tumeroheline – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 426 – A3 (CCCP) – beež „olümpia“ – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 427 – A4 (CCCP ja USSR) – heleroheline – 408 iluvõre (2 tulega), 412 mootor
Moskvitš 434 – numbrita (CCCP ja USSR) – punane – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 434 – A6 (CCCP) – beež „olümpia“ – 412 iluvõre, 412 mootor
Moskvitš-pikap – A19 (CCCP) – tumesinine – 412 iluvõre, 412 mootor
Nüüd küsingi targematelt, kas selline pudru ja kapsad oligi toonaste mudelite puhul tavaline? Esimese ja viienda mudeliga tundub kindlasti midagi valesti olevat. Kas 426, 427, 433 ja 434 olid tootmises nii 408 kui ka 412 iluvõrega ning kuidas olid lood 408-ga? Milliste mudelite puhul oli kasutusel 408 nelja tulega iluvõre (olen näinud fotosid taolisest 426-st)?