1. leht 2-st
AMO-F 15 Arek eri ajastute variandid
Postitatud: 28. 02. 2012 19:23
Postitas mati
Mille poolest erinevad erinevate ajastute mudelid? Sinised, punased, sinised punase kastiga ja vastupidi? Aga pruuni kastiga, valged rattad - värvilised rattad? Tean, et vanematel on tagadiffril õlikork.
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 28. 02. 2012 20:50
Postitas newvadik
mati kirjutas:Mille poolest erinevad erinevate ajastute mudelid? Sinised, punased, sinised punase kastiga ja vastupidi? Aga pruuni kastiga, valged rattad - värvilised rattad? Tean, et vanematel on tagadiffril õlikork.
Kõige varastemal on tagavedrustuses ikka vedrusid kasutati , need oli aga küll väiksemad , kui Eleconi Kamazidel , see koht, kus lehtvedru ots kinnitub raami külge ongi selle vedruke koht .
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 28. 02. 2012 20:53
Postitas newvadik
newvadik kirjutas:mati kirjutas:Mille poolest erinevad erinevate ajastute mudelid? Sinised, punased, sinised punase kastiga ja vastupidi? Aga pruuni kastiga, valged rattad - värvilised rattad? Tean, et vanematel on tagadiffril õlikork.
Kõige varastemal on tagavedrustuses ikka vedrusid kasutati , need oli aga küll väiksemad , kui Eleconi Kamazidel , see koht, kus lehtvedru ots kinnitub raami külge ongi selle vedruke koht .
Need AMOd olid peamiselt üleni punased - kast, rattad, kabiin ....
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 28. 02. 2012 22:15
Postitas MarekM
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 28. 02. 2012 22:24
Postitas elukas
Üleni metallist AMO-F 15 on ka erinevaid, mul endal kogus kaks punast, millel erinevad põhjad näiteks.
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 29. 02. 2012 13:20
Postitas Priit
Ohoh, vedrude ja armatuuriga mudel on küll huvitav, pole näinudki sellist. Keegi oskab öelda, mis perioodil neid toodeti?
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 29. 02. 2012 14:50
Postitas elukas
elukas kirjutas:Üleni metallist AMO-F 15 on ka erinevaid, mul endal kogus kaks punast, millel erinevad põhjad näiteks.
Keegi oskab äkki öelda, milline täismetallist AMO väärtuslikum on?
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 9. 03. 2012 21:16
Postitas ince2010
Usun, et see variant, mil kardaan põhja alt puudub. Endal olemas ka mõlemad täismetall (punased) variandid.
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 9. 03. 2012 21:31
Postitas newvadik
ince2010 kirjutas:Usun, et see variant, mil kardaan põhja alt puudub. Endal olemas ka mõlemad täismetall (punased) variandid.
Jutt on ikka teise tehase mudelist siin teemas - vestleme Eleconi AMO´st , Sina räägid aga Roslavlis valminud mudelist .
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 3. 10. 2013 15:07
Postitas Meelisp
uurisin mõni aeg tagasi endal oleva punaste ratastega AMO-F 15 erinevusi mudelitega, mis on rohkem levinud.
Minu punaste ratastega mudelil ei ole armatuuri ja puudusid ka vedrud. mõlemad võivad olla kadunud lihtsalt. erinevusi leidsin omajagu - ka karbi sisekaanel oleva teksti osas. samuti kasti vorm on erinev - küljeluukide riivid on minu mudeli kastil palju minimalistlikumad kui levinumatel mudelitel.
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 5. 08. 2014 19:52
Postitas Priit
Õnnestus kah selline AMO omandada, millest Meelis siin pajatanud on. Üks asi ainult häirib- esituled ei ole kroomitud. Samas nagu PEAKSID olema
Mõistagi puuduvad nii armatuurlaud kui ka vedrud. Kabiini värv on matt oranz, kast on punane, veljed valged ja iste sees kollane. Teave karbi klapi siseküljel on samuti vanema kujundusega + tempel 6.05.86a
Millal esimesed AMO`d tulid üldse, keegi teab?
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 7. 08. 2014 12:30
Postitas Meelisp
ehk spiraalvedrud kadusidki ära enne kui plastmassist vedrude valuvorm ümber tehti? seega minu ja ka sinu mudelil ei ole spiraalvedrusid vast olnudki, kuigi kohad on olemas. ma ei mäleta, kas mul karbil aastaarv ka kuskil oli. ei viitsi hakata ka praegu otsima kastidest just seda mudelit üles. eks ca aasta lõpus teen enda mudelikogu ülevaate täienduse foorumis (sõltub kas selleks ajaks on lisandunud piisavalt mudeleid) ja siis uuendan ka kogu pildimaterjali. ja siis pööraks tähelepanu ka detailidele rohkem.
Re: AMO-F 15 Arek Kaasan
Postitatud: 7. 08. 2014 19:16
Postitas Priit
Ma nii öeldut mõtlesingi, et vedrusid ega armatuurlauda pole küljes olnudki
. Küll peaks tagasild olema algupärane. Kasti on aga juba muudetud, s.t. vedrude fiksaatorid on juba teistsugused
Kõne all olnud vanemate AMOde põhjavorm erineb uuema AMOga võrreldes samuti. Endal oli võrdluseks võtta 91a mudel. On päris mitmeid erinevusi.
Re: AMO-F 15 Arek eri ajastute variandid
Postitatud: 17. 02. 2024 14:47
Postitas sviljar
Lisan venna kogust ühe pildi siia teemasse. Üleni punane Amo F-15 originaal karbiga. Sõbra käest ostetud, kes sellega mänginud ei ole ja ainult kastis koos teiste mudelitega seisnud. Kahjuks ei ole vedrustust uurinud veel.
Re: AMO-F 15 Arek eri ajastute variandid
Postitatud: 17. 02. 2024 18:31
Postitas Priit
Roslavis tehtud mudelil pole minu teada kunagi vedrustust olnud.