Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
-
- Postitusi: 185
- Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
- Elukoht: Tallinn
Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Kas keegi teab? - mul on kodus Russo Balt A22, mille karbil on tempel dets 1978. ise ei ole kellegil sellest vanemat kohanud. pigem on aastaarvud 80-date algus.
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Vastavalt teises teemas toodud infole hakati neid 1978 tootma.
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Viide sellele teisele teemale: viewtopic.php?f=12&t=12
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13. 12. 2008 14:03
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Statistiliselt köige vanem teadaolev karp pärineb novembrist 1978. See ei ole absoluutne töde, aga reaalselt vanim nähtud karp.
Antud mudel peaks olema punaste istmetega?
Mis värvi kerega?
Antud mudel peaks olema punaste istmetega?
Mis värvi kerega?
-
- Postitusi: 185
- Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
- Elukoht: Tallinn
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
tänud info eest. istmed ei ole enam punased. kere on roheline. taga põhja all bensiinipaagi peal on peenikeses kirjas сделано в ссср.
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Kui need ühed vanimad, millistel siis veel mootorikatte luugid lahti käisid?
One Vision
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13. 12. 2008 14:03
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Mootoriluugid olid A35, A37 ja A36.
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
- newvadik
- Postitusi: 3006
- Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
- Asukoht: tallinn
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Ka A32 , aga ilma mootori maketitaumm kirjutas:Mootoriluugid olid A35, A37 ja A36.
-
- Postitusi: 556
- Liitunud: 1. 04. 2006 10:21
- Elukoht: Eesti
- Asukoht: Eesti
- Kontakt:
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Историческая информация:
Предположительное начало выпуска- 1978.
Разработана на Тантале СКБ под руководством Кожевникова.
Важные даты:
1978- начало производства
1978-1980- комплектация модели красными (чуть позже коричневыми) сидениями
1978-1980- возможная комплектация тента со стеклом заднего окна.
1978-1980- надпись на "ящике" (дно) "сделано в СССР"
1980-1981- сидения белого или полупрозрачного цвета (капрон)
1980-1981- надпись "сделано в СССР" исчезает с "ящика"
1982-1983- появления надписи "made in USSR" на дне модели.
1982-1983- возможность комплектования модели "цветным" (не черным дном)
1986-1987 (граница)- смена формы тента с гладкого на "пупырчатый".
1986-1987 (граница)- изчезновения каталожного номера с дна модели.
Общая информация:
Первая модель Руссо-Балта созданная на Тантале и последняя модель Руссо-Балта созданная при участии Кожевникова. Изначально модель планировалась выпускаться с откывающимеся дверями, но после нескольких проб эту идею оставили из-за технологической сложности исполнения. Надо отметить, что известны пробы отливать корпус модель из пластика вместо ЦАМа. Насколько мне известно, до сколько-нибудь серьезных этапов этот эксперимент не дошел, хотя фотографию пластикового корпуса я видел.
Легенды:
1-Первые варианты были без отверстий для вдевания ножек тента около передних дверей. Модели такие известны, тенты с короткими ножками- пока нет. А потому эта легенда пока не доказана (как и не опровергнута)
Общая информация о каждом данном варианте модели, как и относящиеся к каждому данному варианту модели артикулы/цены и другая подробная информация будет опубликована и иллюстрированна в дальнейших постах.
Предположительное начало выпуска- 1978.
Разработана на Тантале СКБ под руководством Кожевникова.
Важные даты:
1978- начало производства
1978-1980- комплектация модели красными (чуть позже коричневыми) сидениями
1978-1980- возможная комплектация тента со стеклом заднего окна.
1978-1980- надпись на "ящике" (дно) "сделано в СССР"
1980-1981- сидения белого или полупрозрачного цвета (капрон)
1980-1981- надпись "сделано в СССР" исчезает с "ящика"
1982-1983- появления надписи "made in USSR" на дне модели.
1982-1983- возможность комплектования модели "цветным" (не черным дном)
1986-1987 (граница)- смена формы тента с гладкого на "пупырчатый".
1986-1987 (граница)- изчезновения каталожного номера с дна модели.
Общая информация:
Первая модель Руссо-Балта созданная на Тантале и последняя модель Руссо-Балта созданная при участии Кожевникова. Изначально модель планировалась выпускаться с откывающимеся дверями, но после нескольких проб эту идею оставили из-за технологической сложности исполнения. Надо отметить, что известны пробы отливать корпус модель из пластика вместо ЦАМа. Насколько мне известно, до сколько-нибудь серьезных этапов этот эксперимент не дошел, хотя фотографию пластикового корпуса я видел.
Легенды:
1-Первые варианты были без отверстий для вдевания ножек тента около передних дверей. Модели такие известны, тенты с короткими ножками- пока нет. А потому эта легенда пока не доказана (как и не опровергнута)
Общая информация о каждом данном варианте модели, как и относящиеся к каждому данному варианту модели артикулы/цены и другая подробная информация будет опубликована и иллюстрированна в дальнейших постах.
Siin on minu kogu blogi https://www.facebook.com/mmodelcarscollector/
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 6. 01. 2009 1:42
- Elukoht: Tartu
- Asukoht: Tartu
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Tempel sama - dets 1978.
-
- Postitusi: 185
- Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
- Elukoht: Tallinn
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
A22 ja punased istmed.
tuleb välja, et punaseid istmeid paigaldati ka 80-datel aastatel. eile vaatasin lähemalt sellel aastal juhuslikult soetatud ainust väikest mudelikollektsiooni, kus on tavalise tumedama sinise kerega ja punaste istmetega A22. karp on vanakooli oma ja aastaarv on karbi templil jaanuar 1984. samuti on "sdelano v sssr" kiri bensiinipaagilt kadunud ja raamil on Made in USSR. igasugune ümberehitamine on välistatud, kuna mudelite endine omanik (naisterahvas) ostis need uuena ise ja hoidis riiulis. igal juhul põnev leid ja jääb minu kollektsiooni.
tuleb välja, et punaseid istmeid paigaldati ka 80-datel aastatel. eile vaatasin lähemalt sellel aastal juhuslikult soetatud ainust väikest mudelikollektsiooni, kus on tavalise tumedama sinise kerega ja punaste istmetega A22. karp on vanakooli oma ja aastaarv on karbi templil jaanuar 1984. samuti on "sdelano v sssr" kiri bensiinipaagilt kadunud ja raamil on Made in USSR. igasugune ümberehitamine on välistatud, kuna mudelite endine omanik (naisterahvas) ostis need uuena ise ja hoidis riiulis. igal juhul põnev leid ja jääb minu kollektsiooni.
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Kas keegi on näinud ka A22, millel on tagumine aken, s.t. katuse avasse on siis klaas paigaldatud. Kas on originaalis sellist asja olemas? Ise 9a jooksul pole juhtunud sellist isendit nägema, aga sõber netist leidis ühe vene rahvusest kodaniku kogust sellise looma.
One Vision
- Peeter
- Postitusi: 99
- Liitunud: 9. 08. 2010 19:45
- Elukoht: Tallinn
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Nii nagu mõni kommentaar tagasi Marek infos kirjas, siis tagaklaasiga tehti Russosid küll :
1978-1980- возможная комплектация тента со стеклом заднего окна.
Keegi mitu aastat tagasi rääkis ka ühest, aga tavaliselt ununeb see akna vaatamine ära - peaks lausa kogu Russode kogu üle vaatama
1978-1980- возможная комплектация тента со стеклом заднего окна.
Keegi mitu aastat tagasi rääkis ka ühest, aga tavaliselt ununeb see akna vaatamine ära - peaks lausa kogu Russode kogu üle vaatama
-
- Postitusi: 1024
- Liitunud: 8. 12. 2010 20:43
- Elukoht: Tallinn/ Lääne-Virumaa
Re: Millal alustati Russo Balt A22 tootmist?
Teoorias see jah nii on nagu kirjas, aga kas keegi on näinud ka?
Ise olen suht teadlikult vaadanud, aga mida pole seda pole.
Ise olen suht teadlikult vaadanud, aga mida pole seda pole.
One Vision