1. leht 1-st

Mudelite põhjade vahetus

Postitatud: 30. 10. 2009 10:04
Postitas Crazzy007
Nii, kallid kollegid kollektsionäärid :)

Selline küsimus: Mida te arvate põhjade vahetusest? Ja kas ise tegelete sellise asjaga? Minu isiklik arvamus, et teatud piires seda saab teha. Nt. kui olemas üks täitsa korralik ilus M24 Сделано в СССР Волга aga numbrita ja samuti olemas sama värvi kere ilma kapotita ja ustedeta koos numbrilise põhjaga, ühesõnaga ront. Kuidas te arvate, kui panna seda A14 põhja uuema kere alla, kas see on kuritegu või mitte? Mina isiklikult arvan, et tohib a) kui mõlemad mudelid on tehtud NSVL'is b) uuema kere värvi ja geomeetriline lahendus oli numbriliste mudelite ajal c) ülejäänud osad on samuti vahetatud ajale vastavate osade vastu (tavaliselt sisustus).

Re: Põhjade vahetus :)

Postitatud: 30. 10. 2009 17:43
Postitas marek
ca. 6-7 aastat tagasi komplekteerisin ise samuti omale vajalikest ja headest juppidest parimad masinad kokku, aga hiljem pole seda teinud enam. Otseselt kvaliteedil mingil vahet pole, aga ise tehes jääb ikka teadmine, et asi pole "päris õige". Eks see suhtumise asi ole, reaalses elus mingit vahet pole.

Re: Põhjade vahetus :)

Postitatud: 30. 10. 2009 20:42
Postitas newvadik
Andrei, ma arvan , et aus vahetus on ainult näiteks numbriliste 83-87a. ja numbrita 87-90a. mudelite vahel -just nendel olid sarnased osad , kerel kirjad jne.Ka need mudelid on praktiliselt katkuvabad , mida ei saa öelda 90-ja 70-ndate mudelitest .

Re: Põhjade vahetus :)

Postitatud: 30. 10. 2009 22:03
Postitas Crazzy007
Just seda ma mõtlengi.

Re: Põhjade vahetus :)

Postitatud: 19. 11. 2009 10:51
Postitas Reix
Ma arvan nii, et seni, kuni see mudel jääb põhjavahetaja riiulisse, pole häda midagi.
Küll on pisut ebaaus see kellelegi väheteadlikule originaalse numbrilise pähe maha parseldada.
Müües võiks siis ostjat teavitada antud operatsiooni läbiviimisest.