Tehas "Vega"/"Arsenal" ("Вега" / "Арсенал" Умань):
ЗиЛ-169Г 1986-91
ZIL-169G
- kuni 1987 olid ilma spetsiaalse varuratta kohata
- alates 1989 muudeti kast plastiks ja joonestik läks harvemaks, lahti jäi käima ainult tagumine luuk
- 1988 puudus varuratas üldse
- 1987-88 olid veljed lihtsustatud ja plastist, viimased seeriad said ka plastmassist kummid.
Mitmel korral on muudetud kasti, raami ja kabiini valamisvorme, seega eri aastate mudelid ei ole täiesti identsed, teadaolevalt on 5 eri varinti, mis pisikestes nüansides erinevad.
Прицеп ГКБ-8328 1986-91?
Haagis GKB-8328 (ZIL 169G juurde)
- kuni 1988 olid porilapid ainult tagumistel ratastel
- alates 1989 muudeti kast plastiks ja joonestiku harvemaks ning avatav oli ainult tagumine luuk.
ЗиЛ-169Г цистерна 1986-9
Zil-169G tsistern
Mis autot see mudel tegelikult kujutab?
Kõige rohkem sarnaneb see auto eelseeria (enne 1986 aastat) toodetud ZIL-4333ga. Selliste tiibadel tuledega nagu mudelil olid ainult katseautod. Sellist autot nimetati ZILi tehases tinglikult ZIL-V4333 (ЗиЛ-В4333) ehk ZIL-4333 1986 aasta variant. Selle ZILi eellane oli ZIL 169 ja ZIL 169G, millest esimese raami pikkus oli 3800 mm ja teisel 4500 mm. Seega võib öelda, et selle mudeli korral pole tegu mitte ZIL-169G, vaid tavaline ZIL-169 või eelseeria Zil-4333.
Haagis on puhas väljamõeldis, GKB pole mitte kunagi sellise indeksiga haagist tootnud.
ZIL-169G tsistern on puhas fiktiivne mudel, millel reaalelus vastet pole.
Seda mudelit on palju kasutatud teiste ZILi mudelite tegemiseks, kuna kabiin suhteliselt lihtsalt ümbertehtav.
Umani "Vega"/"Arsenal"-i ZILide mudelid
- marko
- Postitusi: 1889
- Liitunud: 28. 12. 2005 18:10
- Elukoht: Tallinn