Tere
mul on kodus kaks Kamaz 53212 mudelit, mis on igati uuema tüübi omad - kabiinikinnitus uuem, käigukangiauguga kabiin jne. kuid neil on vana kruviga mootor, millel ei ole käigukangi ja radiaatorit. kuna mul on selliseid mudeleid 2 (isa kogu), siis on omalooming välistatud. kas keegi oskab kommenteerida kui laialt on sellised osaliselt justkui vanadest juppidet kokku pandud KAMAZi mudelid variandid levinud?
Kamaz 53212 uuema ja vanema variandi tunnused
-
- Postitusi: 185
- Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
- Elukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 440
- Liitunud: 9. 10. 2009 16:58
Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga
Levinud küll, aga mitte eriti. See on pigem nn "ülemineku aja" variant. Vadikul selline ka pidi olema.Meelisp kirjutas:Tere
mul on kodus kaks Kamaz 53212 mudelit, mis on igati uuema tüübi omad - kabiinikinnitus uuem, käigukangiauguga kabiin jne. kuid neil on vana kruviga mootor, millel ei ole käigukangi ja radiaatorit. kuna mul on selliseid mudeleid 2 (isa kogu), siis on omalooming välistatud. kas keegi oskab kommenteerida kui laialt on sellised osaliselt justkui vanadest juppidet kokku pandud KAMAZi mudelid variandid levinud?
hetkel on mul oksjonil tavaline selline uuem KAMAZ https://www.osta.ee/21126121
- newvadik
- Postitusi: 3006
- Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
- Asukoht: tallinn
Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga
Need kaks Kamazi , mis Sul olemas , ongi vanimad 53212`d . Need läksid tootmisse hiljem , kui 5320 ja 5511 , 1984 aastal kohe uuema kabiinikinnituse- ja käigukangiauguga . Suuremates vene foorumites räägitakse , et kruviga 53212´id polnud üldse (raam on ikka auguga , mootor aga uuemat tüübi-4 osast ja kaigukangiga ) ja kõik kruviga 53212`d on kellelgi isearetus . Üldiselt see on uskumatu, sest siit-sealt selliseid mudeleid ikka leidub , ja Sinu omad ka hea näide . Ka minu oma ostetud Raivo käest ja ma ei usu , et tal tekkis kunagi mõte detailsema mootori vahetada 1-osalise vastu .Meelisp kirjutas:Tere
mul on kodus kaks Kamaz 53212 mudelit, mis on igati uuema tüübi omad - kabiinikinnitus uuem, käigukangiauguga kabiin jne. kuid neil on vana kruviga mootor, millel ei ole käigukangi ja radiaatorit. kuna mul on selliseid mudeleid 2 (isa kogu), siis on omalooming välistatud. kas keegi oskab kommenteerida kui laialt on sellised osaliselt justkui vanadest juppidet kokku pandud KAMAZi mudelid variandid levinud?
hetkel on mul oksjonil tavaline selline uuem KAMAZ https://www.osta.ee/21126121
-
- Postitusi: 440
- Liitunud: 9. 10. 2009 16:58
Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga
Neid on liiga palju, selleks et konstruktooriteks olla. Samas, olnud ju ülemineku A21, A42, numbrilised Mossed ja Volgad. Miks Kamaz ei saa olla?
-
- Postitusi: 185
- Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
- Elukoht: Tallinn
Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga
Tänud ammendava vastuse eest. kui ma nüüd ei eksi ja õieti mäletan, siis on ka iluvõre tiba erinev võrreldes uuematega - ja just selles osas, et 1 osaline mootor oli ilma radikata ja siis on iluvõre mootori poolne osa sama nagu vanematel mudelitel, kuigi kabiinikinnitus on juba uus - ehk siis iluvõre detail on hübriid uuest ja vanast. minu kaks mudelit on isa kunagi tõenäoliselt korraga ostnud.