Peale 4 proovimudelit 2008 aastal, hakkas nüüd ilmuma siis deAgostini firma poolt õige seeria "Avtolegendy SSSR". Põhinevad mudelid IXO/IST seerial, aga on erinevates värvides ja ka osa detaile erineb. Hetkel on selline ilmumisgraafik:
1. «Москвич-407» - sinine - 10.02.2009
2. ГАЗ-М20В «Победа» - beez - 03.03.2009
3. ЗИМ-12 - must -17.03.2009
4. ЗАЗ-968А «Запорожец» - oranz - 31.03.2009
5. «Москвич-400-420А» - tumesinine - 14.04.2009
6. ГАЗ-21И «Волга» - punane - 28.04.2009
7. ВАЗ-2103 «Жигули» - ereroheline -12.05.2009
8. УАЗ-469 - haki - 26.05.2009
9. ГАЗ-24 «Волга» - valge - 09.06.2009
10. ВАЗ-2121 «Нива» - kollane - 23.06.2009
11. ГАЗ-69 - haki - 07.07.2009
12 «Москвич-408» - punakas - 21.07.2009
13. ГАЗ-13 «Чайка» - must - 04.08.2009
Lisaks peaks tulema ajakirjade köitmiseks kaust ja mudelite hoidmiseks plastikust riiul.
NSVL autolegendid
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 6. 09. 2007 12:55
- Asukoht: Tallinn
Re: NSVL autolegendid
Nürbergis olid veel väljas toorikud, 408 ümarguste ja kandiliste tuledega ning 412. Müüki tulemise kohta nad ei osanud midagi öeldamarko kirjutas:Peale 4 proovimudelit 2008 aastal, hakkas nüüd ilmuma siis deAgostini firma poolt õige seeria "Avtolegendy SSSR". Põhinevad mudelid IXO/IST seerial, aga on erinevates värvides ja ka osa detaile erineb. Hetkel on selline ilmumisgraafik:
1. «Москвич-407» - sinine - 10.02.2009
2. ГАЗ-М20В «Победа» - beez - 03.03.2009
3. ЗИМ-12 - must -17.03.2009
4. ЗАЗ-968А «Запорожец» - oranz - 31.03.2009
5. «Москвич-400-420А» - tumesinine - 14.04.2009
6. ГАЗ-21И «Волга» - punane - 28.04.2009
7. ВАЗ-2103 «Жигули» - ereroheline -12.05.2009
8. УАЗ-469 - haki - 26.05.2009
9. ГАЗ-24 «Волга» - valge - 09.06.2009
10. ВАЗ-2121 «Нива» - kollane - 23.06.2009
11. ГАЗ-69 - haki - 07.07.2009
12 «Москвич-408» - punakas - 21.07.2009
13. ГАЗ-13 «Чайка» - must - 04.08.2009
Lisaks peaks tulema ajakirjade köitmiseks kaust ja mudelite hoidmiseks plastikust riiul.
- newvadik
- Postitusi: 3006
- Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
- Asukoht: tallinn
Re: DeAgostini . TAKSOD
Tahtsin veel lisada , et just see seeria pani alguse läänes valmistatud vene mudelitele . 2000-ndate algul selles seerias müüki läinud esimesed vene autod - kollane GAZ 21 takso (kahjuks päris vale ja üks mõtetuimaid selle seeria mudel ) ja sini-valge VAZ 2101 -AddisAbeba takso . Hiljem müüki läinud IXO tehase omad "puhatad" versioonid - rootsi numbritega helesinine GAZ 21 ja valge VAZ 2101 (vale musta vene numbriga ) . Ja nii see tänapäevani arenebki - praktiliselt kõik IST, ka IST|VMM, ajakirja seeria , Avtopromi varasemad mudelid on nende esimeste taksode sugulased .
Siin on ka vastus sellele , miks ajakirja seeriast (IST, VMM, Avtoprom jne ) GAZ 21 kere eriti täpne ei ole . Tol ajal ei olnud veel Venemaalt konsultante , kes võiks midagi soovitada , selgitada jne . Enam-vähem õiged mudelid hakkasid ilmuma just vene ajakirjaseerias, enne seda isegi kallimad IST-i mudelid olnud oluliste veadega (näiteks nende mõlemad GAZ 69´d , UAZ 452 ...) . I ja II põlvkonna GAZ 21´te jaoks aga siiani kasutatakse see , tollest esimestest taksoseeriatest, valuvorme . Ka VAZ 2101 oli päris vale kerega enne ajakirja №26 . Ajakirja "kopikas" (ja kõik 2101´d , mis selle järel ilmuvad IST´il,VVM´il ) sai uue kere ( ka eriti täpne aga ei ole kahjuks ) .
See takso seeria oli müügis Euroopas , Argentiinas , nüüd tuli Venemaale. Huvitav , kas tuleb ka erinevusi kui rääkida näiteks Volgadest .... Ei mäleta, mis riigis läks taksoseeria müüki esimesena , aga esimene Volga oli vale taganumbriga (must vene number, aga sama pikk, nagu esinumber ) . Teine kord ,tänu sellele ,et mõned IXO-Volgad tolleks hetkeks olid juba Venamaal müügis ja asjatundjad kohe anti tootjale teada , et kõikidel Volgadel numbrid valed (näiteks tänapäeval juba üliharuldasel VVM001-l) , kere oli õigemaks muudatud (just kere , sest numbrid on kerega ühes tükis ) . Seega teises riikis, kus oli antud seeria müügis , oli Volgad juba lühikese kandilise taganumbriga . Mõni aja pärast see väsinud kere oli veel kord uuendatud - näiteks ukselinke pandi oma õigele kohale (Venemaal on selle uundetatud kerega esimesed Volgad on kollane ja sinine VVM-i miilitsad ) . Argentiina seerias oli müügis just selle 3.versiooni kerega GAZ 21 takso .
Siin on ka vastus sellele , miks ajakirja seeriast (IST, VMM, Avtoprom jne ) GAZ 21 kere eriti täpne ei ole . Tol ajal ei olnud veel Venemaalt konsultante , kes võiks midagi soovitada , selgitada jne . Enam-vähem õiged mudelid hakkasid ilmuma just vene ajakirjaseerias, enne seda isegi kallimad IST-i mudelid olnud oluliste veadega (näiteks nende mõlemad GAZ 69´d , UAZ 452 ...) . I ja II põlvkonna GAZ 21´te jaoks aga siiani kasutatakse see , tollest esimestest taksoseeriatest, valuvorme . Ka VAZ 2101 oli päris vale kerega enne ajakirja №26 . Ajakirja "kopikas" (ja kõik 2101´d , mis selle järel ilmuvad IST´il,VVM´il ) sai uue kere ( ka eriti täpne aga ei ole kahjuks ) .
See takso seeria oli müügis Euroopas , Argentiinas , nüüd tuli Venemaale. Huvitav , kas tuleb ka erinevusi kui rääkida näiteks Volgadest .... Ei mäleta, mis riigis läks taksoseeria müüki esimesena , aga esimene Volga oli vale taganumbriga (must vene number, aga sama pikk, nagu esinumber ) . Teine kord ,tänu sellele ,et mõned IXO-Volgad tolleks hetkeks olid juba Venamaal müügis ja asjatundjad kohe anti tootjale teada , et kõikidel Volgadel numbrid valed (näiteks tänapäeval juba üliharuldasel VVM001-l) , kere oli õigemaks muudatud (just kere , sest numbrid on kerega ühes tükis ) . Seega teises riikis, kus oli antud seeria müügis , oli Volgad juba lühikese kandilise taganumbriga . Mõni aja pärast see väsinud kere oli veel kord uuendatud - näiteks ukselinke pandi oma õigele kohale (Venemaal on selle uundetatud kerega esimesed Volgad on kollane ja sinine VVM-i miilitsad ) . Argentiina seerias oli müügis just selle 3.versiooni kerega GAZ 21 takso .